اقتصادیبانک و بیمه

«آتیه‌پلاس» محصول جدید بانک سامان برای علاقمندان سرمایه‌گذاری

بانک سامان سپرده سرمایه‌گذاری جدید «آتیه‌پلاس» را برای بهره‌مندی مشتریان از فرصت یک سرمایه‌گذاری سودآور و بلندمدت معرفی کرد. به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی بانک سامان، آتیه پلاس خدمتی است که براساس آن، ترکیبی از انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار برای مشتری افتتاح و با سپرده‌گذاری مکرر وجوه متعلق به سپرده‌گذار در انواع سپرده‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، بیشترین سود عاید سپرده‌گذار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این سپرده برای تمام مشتریان و اعضای خانواده‌شان قابل افتتاح است و مشتریان با افتتاح «آتیه‌پلاس»، می‌توانند هر ماهه مبالغ انتخابی خود را در آن سرمایه‌گذاری کنند. این مبالغ در مقاطع ماهانه و به‌صورت خودکار به سپرده آتیه‌پلاس واریز می‌شود.

این گزارش حاکی است، این سپرده حداقل حداقل 5ساله و حداکثر 25ساله افتتاح می‌شود و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، تعلق بالاترین میزان نرخ سود سپرده‌های بلندمدت به این سپرده است. سود مربوط به سپرده «آتیه‌پلاس»، در پایان دوره قرارداد به مشتری پرداخت می شود.

این گزارش می‌افزاید، مبلغ پرداختی مشتریان برای افتتاح حساب و اقساط ماهانه محدودیتی ندارد. اما سود متعلقه در پایان قرارداد بر اساس این ارقام متفاوت خواهد بود.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و افتتاح این سپرده، می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند و یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

بانک سامان بانک عامل صندوق توسعه ملی شد

بانک سامان با کسب عاملیت از صندوق توسعه ملی، در راستای حمایت از فعالان اقتصادی در بخش‌های صنعت‌ومعدن، نفت و گاز، صنایع نیروگاهی و صنایع ریلی تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌کند.

علیرضا معرفت سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان در گفت‌وگو با «سامان رسانه» با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات به‌عنوان سرمایه در گردش و سرمایه صادراتی، برای اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های دارای توجیه در بخش‌های خصوصی، تعاونی و بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیردولتی پرداخت می‌شود.

 

معرفت تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به طرح‌ها و پروژه‌ها در استان‌های ایلام، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و لرستان مشمول اعمال نرخ ترجیحی است.

 

سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان درباره بخشهای اقتصادی واجدشرایط دریافت این تسهیلات اظهارداشت: این تسهیلات به طرح‌ها و فعالیت‌های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه، طرح‌ها و فعالیت‌هایی که بتوانند از محل ارزآوری ناشی از صادرات تولیدات خود نسبت به بازپرداخت اصل و سود تسهیلات دریافتی به صورت ارزی اقدام کنند، صنایع نیروگاهی و آب‌شیرین‌کن‌ها و حمل‌ونقل ریلی با  رعاتی ضوابط و مقررات در قالب عقود اسلامی اعطا خواهد شد.

 

معرفت با اشاره به مزیت‌های این تسهیلات اظهار داشت: سقف تسهیلات برای اشخاص حقیقی در خصوص سرمایه در گردش یک میلیون دلار و برای طرح‌های سرمایه‌گذاری (ایجادی یا توسعه‌ای) 3 میلیون دلار است. البته طرح‌ها و فعالیت‌های بالادستی نفت و گاز از این سقف مستثنی هستند.

 

برخورداری از این تسهیلات برای طرح‌هایی که پیشتر از آن استفاده کرده‌اند، مشروط به تسویه بدهی پیشین امکان‌پذیر است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا