اجتماعیشهری

انتصابات جدید در سازمان ورزش شهرداری تهران؛ پیشکسوتان ورزشی زمامداران توسعه ورزش شهروندی

به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد صادق حسنی، سرپرست این سازمان در مراسمی با حضور معاونان و مدیران سازمان ورزش و برخی مدیران ورزش مناطق 22گانه پایتخت، با هدف استفاده از نخبگان ورزشی، “بهنام ابوالقاسم پور” را به عنوان سرپرست معاونت ورزش آقایان، ‎”رضا حسن زاده” را به عنوان سرپرست مدیریت مشارکت های مردمی و توسعه فضاهای ورزشی و “علی عالی” را به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و معرفی و منصوب کرد.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری در این جلسه بر توسعه ورزش شهروندی و استفاده از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.
بهنام ابوالقاسم پور، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی و ورزش است و پیش از این مشاور و مدیر تربیت بدنی منطقه 20 شهرداری، رییس انجمن فوتبال شهرداری و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و تیم‌های پرسپولیس، پاس و سایپا بوده است.
رضا حسن زاده، نیز دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و پیش از این  رییس تربیت بدنی منطقه 10 شهرداری و مدیر گروه انجمن‌های ورزشی سازمان ورزش و بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم استقلال بوده است که سه دوره فینال جام باشگاه های آسیا و یک دوره قهرمانی را با این تیم به دست آورده است.
همچنین علی عالی، با مدرک کارشناسی عمران سال‌ها در حوزه رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری با گرایش ورزشی فعالیت داشته است. وی به عنوان مشاور رسانه‌ای رییس سازمان و کارشناس مسوول رسانه و ارتباطات پیش‌تر در سازمان ورزش شهرداری اشتغال داشته است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا