اجتماعیشهریمحیط زیست

انتصاب رئیس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی اقتصاد روز؛ طی حکمی از سوی دکتر زمانی ریاست عالی دانشگاه پیام نور ،دکتر سید محمد شبیری به عنوان رئیس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور منصوب شد.
این انتصاب به پیشهاد شورای سیاستگذاری پژوهشکده و تایید رئیس شورا به مدت دوسال صورت پذیرفته است.

همچنین طی حکمی ازسوی دکتر زمانی ریاست عالی دانشگاه پیام نور و به استناد بند 2 ماده 14 اساسنامه پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار مورخ 1399/04/02، دکتر سید محمد شبیری به عنوان دبیر و عضو شورای سیاستگذاری پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور منصوب شد.

پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار با هدف کمک به رفع نیازهای علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه محیط‌زیست و توسعه پایدار و به منظور ایجاد پیوند میان جامعه و دانشگاه، اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی ملی و بین‌المللی و برگزاری دوره‌های تخصصی مشترک آموزشی در حوزه محیط‌زیست و توسعه پایدار فعالیت خواهد کرد.
پایگاه خبری-تحلیلی اقتصاد روز نیز با تبریک به دکتر سید محمد شبیری ؛ از آنجا که تاکنون همواره مفتخر به انتشار اخبار،اقدامات وعملکرد فعالیتهای زیست محیطی ملی و بین المللی بوده ، از این پس نیز آماده پوشش خبری اقدامات پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور خواهد بود. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا