صنعت و تجارتنفت و انرژی

برنامه جدی برای مقابله با دستکاری کنتور داریم

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه 3 تهران:

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 شهر تهران از برنامه جدی این شرکت برای مقابله با دستکاری کنتورهای مشترکان این منطقه در سال جاری خبر داد.
به گزارش اقتصاد روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، زیبا صفائیان یکی از برنامه‌های مهم این شرکت را در سال 97 شناسایی کنتورهای دستکاری‌شده و اقدام برای برخورد قانونی با مشترکان متخلف اعلام کرد و گفت: در صورت مواجهه با چنین مشترکانی، ضمن برخورد قانونی با آنان، جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.
او از شناسایی 441 رشته انشعاب غیرمجاز در محدوده شرکت آبفای منطقه 3 شهر تهران در سال گذشته خبر داد و گفت: خیلی از این انشعاب‌ها، مجاز بودند اما از پشت کنتور انشعاب غیرمجاز گرفته شده بود و فقط 16 رشته بدون انشعاب بود که برای آن‌ها انشعاب قانونی واگذار شده است.
وی بخشی از مشترکان غیرمجاز این شرکت را بخش خصوصی وابسته به فضای سبز شهرداری‌ها نام برد و اظهار داشت: عمده مشکلاتی که با غیرمجاز‌ها داریم، مربوط به این بخش است.
صفائیان هم‌چنین از پیمانکاران متروها به عنوان گروه دیگری از مشترکان غیرمجاز شرکت آبفای منطقه 3 شهر تهران یاد کرد و گفت: پیمانکاران متروها با توجه به دسترسی به خطوط آب شرکت، تلاش می‌کنند از این خطوط به صورت غیرمجاز استفاده کنند که پارسال دفتر حقوقی شرکت توانست با این گونه مشترکان برخورد کند و دادستان تهران در بخش برخورد با جرایم مربوط به انشعاب‌های غیرمجاز کمک کرد تا بتوانیم احکام قضایی مناسبی را در این بخش دریافت کنیم و افرادی را که از انشعاب غیرمجاز استفاده می‌کنند به دادگاه‌ها بکشانیم.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفای منطقه 3 شهر تهران با بیان این‌که از مجموع 141 هزار و 697 مشترک آب این شرکت، برای 135 هزار و 447 مشترک در سال گذشته قبض صادر ‌شده است، افزود: این اشتراک‌ها شامل 773 هزار و 594 واحد است که برای 699 هزار و 691 واحد قبض صادر می‌شود و از مجموع مشترکان، حدود 16 درصد مشترکان غیرخانگی هستند.
او گفت: در مجموع 22 هزار و 787 مشترک فاضلاب داریم که شامل 112 هزار و 718 واحد خانگی و غیر خانگی است و برای این تعداد قبض فاضلاب صادر می‌شود.
مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا