اجتماعیبهداشت و درمان

ترکیبی سالم از فناوری و هنر در کترینگ طهرون

کترینگ  طهرون با مدیریت دو جوان خوش فکر و علاقمند به مباحث تغذیه سالم و فناوری موجب شد تا این مجموعه شکل بگیرید و در مدت کوتاه در یکی از خیابانهای مرکزی تهران راه‌اندازی شود.

سجاد پور شفیع، یکی مدیران جوان کترینگ طهرون، در رابه با هدف خود از راه اندازی این رستوران بیرون بر، می‌گوید: ما قبل از هرچیز به فکر سلامت و کیفیت مواد غذایی ارائه شده هستیم. بر همین اساس تاکنون سعی کرده ایم با وجود گرانی مواد اولیه، کیفیت غذا را فدای ارزانی نکنیم و تاحد امکان بهترین، تازه‌ترین و با کیفیت ترین غذا را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

حسین پرستار، یکی دیگر از مدیران جوان این کترینگ، یکی از راهای ارائه غذای سالم را ظروف مورد استفاده و نحوی بسته بندی غذاها خواند و بیان کرد: ما با استفاده از ظروف آلومینیومی و بسته بندی در خلاء ( وکیوم) تلاش کرده‌ایم تا هم غذا را گرم به دست مشتری برسانیم و هم مانع ورود آلودگی های محیطی به آن بشویم.

وی افزود: ما حتی در انتخاب محصولات کارخانه ای نیز با خرید از شرکتهای معتبر و دارای استاندارد سلامتی ، تلاش می کنیم سلامت مردم در الویت کارمان باشد.

بهداشت محیط کار در اولویت
اغلب رستورانها بخصوص در شبهای نزدیک عید نوروز به دلیل مشکلات مربوط به بهداشت محیط کار دچار مشکل شده و بعضا تعطیل می شوند. لذا یکی از مواردی که کترینگ طهرون سرلوحه کار خود قرار داده نیز بهداشت محیط کار است.
حسین پرستار، رستورانها و غذاهایی که عرضه می‌کنند را در ارتباط مستقیم با سلامت مردم خواند و گفت: تمام کارکنان ما دارت بهداشت دارند و هر 6 ماه این کارتهای تجدید نظر و تمدید می‌شوند.
وی افزود: کلیه ظروف مصرفی ( غیر یکبار مصرف ) هم هر روز مورد نظافت و شستشو قرار می گیرند.
او همچنین در رابطه با نحوی نظافت مواد اولیه مصرفی شان گفت: کلیه مواد اولیه که باید شستشو شوند اعم از مواد گوشتی، سبزی و صیفی جات نیز طبق اصول خودشان تمیز و در صورت لزوم ضد عفونی می شوند.

ترکیب غذا و فناوری
پرستار، در ادامه بر استفاده از تکنولوژی های روز تاکید کرد و گفت: به منظور رفاه حال مشتریان و در عین حال بهره برداری از فناوری های جدید، ما علاوه بر پذیرش سفارش از طریق تلفن، بخشی از سفارشات مان را از طریق نرم افزار ( اپلیکشین ) اسنپ فود دریافت می کنیم و در صدد افزایش این خدمات نیز هستیم.


تنوع غذایی
وی یکی از دیگر از کارهای این مجموع را توجه به سرو غذاهای سنتی ایرانی خواند و بیان کرد: با وجود اینکه بیشتر مردم ایران امروزه گرایش زیادی به غذاهای گوشتی و کبابی و فست فود دارند ما با ارائه غذاهای سنتی مانند کشک بادمجان ، میرزاقاسمی و انواع کوکو درصدد معرفی دوباره این غذا به سفره مردم هستیم و البته مورد استقبال هم واقع شده است.
او استفاده از ذوق و سلیقه و قیمت مناسب را از دیگر دلایل موفقیت مجموعه طهرون خواند و گفت: ما سعی می کنیم با توجه به کیفیت بالای غذایی ، قیمتی مناسب داشته باشیم تا تمام مردم بتوانند از خوردن غذایی سالم و خوشمزه لذت ببرند.
لازم به ذکر است این کترینگ آماده قبول سفارش تهیه غذای پرسنلی روزانه از کلیه ارادات ، نهادها، شرکتها و … است.

راه‌های ارتباط با  کترینگ طهرون
اینستاگرام: tehroon.food
تلفنهای تماس: 09353834542 – 09192674502 – 66417125- 66480304

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا