اجتماعیاقتصاد مقاومتیتعاون و کارآفرینیشهریگزارش ویژهمحیط زیستمسکن و شهرسازی

استمداد مردم روستای کلاریکلای بابل از قوه قضائیه

جاده ای خطرناک که در حال تخریب است

موضوع مربوط می شود به جاده  روستای کلاریکلا   ( منطقه مرزیکلای بابل ) که تنها راه ارتباطی مردم این روستا بشمار می رود.

این جاده در زمان سیل  سال گذشته تخریب شد.

در آن زمان مسئولان وعده دادند که این جاده بازسازی و بطور اساسی زیرساخت های آن بازنگری شود. اما با توجه به تخریب جاده و نبود راه ارتباطی قرار شد بطور ابتدایی با ریختن مصالح و بدون زیرساخت این جاده بنا شود تا در فرصت مناسب بازسازی آن اقدام شود.

نکته مهم وقابل تامل این است که تنها امکان تردد یک خودرو در مساحتی از جاده است که پیشتر تخریب شده بود و حتی یک علامت راهنمایی هشداردهنده نیز برای غیر بومی های وجود ندارد که این موضوع در همین شرایط می تواند پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد.

آغاز بارندگی ها که قرار است نسبت به سال گذشته 10 درصد نیز افزایش داشته باشد و نیز احتمال وقوع سیل می  تواند آسیب های جدی به منطقه بزند.

مراجعه مکرر برخی ساکنان به مسئولان محلی و فرماندار و نیز برخی نمایندگان مجلس نیز راه بجایی  نبرده است.  در آ؛از برخی پیشنهاد دادند که مردم روستا از محل فروش ماسه های رودخانه اقدام به بازسازی این پل کنند؟؟

این در حالی است که برخی اهالی براین باورند که بوده تامین بازسازی این راه ارتباطی پیشتر از سوی دولت تامین شده است ؟ با این وجود اما با وجود پذیرش این موضوع که با فروش ماسه ها اقدام به این کار شود اما این موضوع نیز منتفی شد.

مردم روستا می گویند که عواقب هرگونه تخریب و پیامدهای جبران ناپذیر برعهده مسئولان و فرماندار خواهد بود که با وجود مراجعه های پی در پی و خطرناک بودن مسیر  این راه ارتباطی کمترین توجهی به خواسته های آنان نکرده اند.

در حالی که این موضوع وظیفه اصلی و ذاتی مسئولان است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا