اقتصادیبانک و بیمه

عدم پذیرش چک‌های غیرصیادی در بانک کارآفرین از اول شهریورماه

از ابتدای شهریورماه سال جاری پذیرش چک‌های غیرصیادی (قدیمی) در بانک کارآفرین پذیرش نخواهد شد. به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین بر اساس بخشنامه (اعلان) بانک مرکزی، آخرین مهلت پذیرش چک‌های غیرصیادی تاریخ 30 مرداد ماه 97 خواهد بود. از ابتدای شهریورماه سال جاری، شعب بانک کارآفرین چک‌های طرح قدیم (غیرصیادی) سایر بانک‌ها را پذیرش نخواهند کرد و چک‌های قدیمی مشتریان پس از تاریخ ذکر شده باید تعویض شوند.

لازم به ذکر است که مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی سامانه صیاد توسط بانک مرکزی، اعتبار بخشیدن به چک از طریق استعلام لحظه‌ای توسط دریافت‌کننده چک است. چک‌های سامانه صیاد در تمامی بانک‌های کشور یکسان بوده و بر اساس اطلاعات دریافتی از کارکنان متخصص در این زمینه، تشخیص نام بانک تنها از روی دقت توجه بر روی آرم آن میسر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، راه‌اندازی سامانه صیاد یکی از اقداماتی است که بانک مرکزی به‌منظور اعتباربخشی به چک انجام داده و می‌بایست دیگر سامانه‌های مجهز در بانک مرکزی نیز به‌موازات سامانه صیاد به‌روزرسانی شوند. سامانه صیاد ارتباط تنگاتنگ و موازی با سامانه چکاوک دارد و به همین علت بانک مرکزی اعلام کرده است که چک‌های غیرصیادی از شهریورماه پذیرش نخواهند شد.

دعوت به همکاری در مدیریت امور فناوری اطلاعات بانک کارآفرین

بانک کارآفرین در راستای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت تصدی سمت “كارشناس” در شهر تهران دعوت به همكاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه شرایط به شرح ذیل، نسبت به دانلود و تكمیل فرم درخواست همكاری اقدام نمایند. به گزارش اقتصاد روز به نقل از بانک کارآفرین همچنین پس از تكمیل فرم، فایل را در دو فرمت word و pdf با نام system job به آدرس پست الكترونیكی jobs.o@karafarinbank.ir ارسال نمایند. شایان ذكر است که هر گونه درخواست ارسال شده خارج از چهارچوب و فرمت ارائه شده در این سند یا ارسال به سایر آدرس‌های پست الكترونیک، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

افتتاح شعبه «دروس» بانک کارآفرین در شهر تهران

 بانک کارآفرین در راستای رفاه بیشتر و افزایش ارائه خدمات بانکی به شهروندان تهرانی، شعبه جدید خود را در شهر تهران افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، شعبه «دروس» به‌منظور تسهیل در امر خدمت‌رسانی و رفاه حال بیشتر مشتریان محترم به بهره‌برداری رسید.

شعبه دروس از روز پنج‌شنبه 31 خرداد با ارائه انواع خدمات نوین بانکی، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا