اجتماعیمسکن و شهرسازیمیراث فرهنگی

ديدار رئيس برج آزادي با دکتر محمد باقر نوبخت

سرویس فرهنگ و هنر؛ سيد عباس عظيمي رئيس مجموعه فرهنگي هنري انقلاب اسلامي به ديدار دكتر محمد باقر نوبخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور رفت.
به گزارش اقتصاد روز،سيد عباس عظيمي رئيس مجموعه فرهنگي هنري انقلاب اسلامي به ديدار دكتر محمد باقر نوبخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور رفت.
در این دیدار که با حضور استاد داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، اتفاق افتاد، از سوی دکتر نوبخت به مقام شامخ هنرمندان پیشکسوت ادای احترام شد.

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تبدیل شدن مجموعه فرهنگی،هنری برج آزادی به عنوان پایگاه فعالیت های هنرمندان پیشکسوت ابراز خرسندي كرد و با اشاره به اينكه هنرمندان پیشکسوت سرمایه های فرهنگی و اجتماعی کشور هستند و با تاکید بر توجه جدی به این فرهیختگان ملی حمايت خود را در این بخش اعلام نمود.

در این دیدار استاد داریوش ارجمند طی سخنانی، ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های دکتر نوبخت، اين اطمینان را داد که برج آزادی از زمان انتصاب آقاي عظیمی، شرایط متفاوت و خاصی را تجربه خواهد کرد و حضور پر شور پیشکسوتان در این مدت کوتاه را در اين بناي ملي كشور یک سرمایه برای فعالیت های جدید آن مجموعه دانست.

در اين ديدار صمیمی یکی از قدیمی ترین عکس های برج آزادی به دكتر نوبخت اهدا شد و از ایشان دعوت شد که از آن مجموعه فرهنگی و هنری بازدید بعمل آورند.

برج آزادی از مجموعه های فرهنگی و هنری بنیاد فرهنگی، هنری رودکی است.
منبع: روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا