اجتماعیاقتصادیشهری

«رسولی‌نژاد»نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان دماوند شد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های استان تهران گفت: سید احمد رسولی نژاد درصد قابل توجهی از آرای مردمی را به خود اختصاص داده و به عنوان نفر اول حوزه دماوند و فیروزکوه انتخاب شد.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از فارس،«رسولی‌نژاد»نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان دماوند شد
نورالدین قدیمی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره ساز و کار شورای ائتلاف، اظهار داشت: براساس فرآیند اعلم شده از سوی شورا مقرر شده بود که کاندیداهایی که از طریق مجامع شهرستانی هر حوزه معرفی می شوند مورد نظرسنجی قرار گرفته و نتیجه نظرسنجی مبنای معرفی کاندیدای هر حوزه باشد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه نظرسنجی در حوزه دماوند و فیروزکوه به پایان رسیده و کاندیدای مورد حمایت شورا در این حوزه مشخص شده است افزود: ۵ گزینه اصلی به نام های سید احمد رسولی نژاد، شاهرخ رامین، محسن اکبری , مهدی شیرازی و سعید درویشی به شورا معرفی شده بودند.

قدیمی تاکید کرد: براساس نظرسنجی نهایی ، سید احمد رسولی نژاد درصد قابل توجهی از آرای مردمی را به خود اختصاص داده و به عنوان نفر اول این حوزه انتخاب شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: امروز در جلسه ای که در جمع اعضای شورای ائتلاف دو شهرستان دماوند و فیروزکوه، همچنین اعضای شورای استان و نیز چهار کاندیدای این حوزه برگزار شد ضمن تشریح فرآیند نظرسنجی و اعلام نتیجه نظرسنجی اجماع نهایی بر سید احمد رسولی نژاد صورت گرفت و به عنوان گزینه نهایی مورد اعتماد شورای ائتلاف معرفی می شود.

قدیمی تصریح کرد: سابقه ۳ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوابق کاری کاندیدای تعیین شده در حوزه دماوند و فیروزکوه است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه از سایر کاندیداها درخواست شد که ضمن اعلام انصراف از ادامه مسیر از کاندیدای نهایی شورا حمایت کنند، خاطرنشان کرد: اعلام انصراف سایر کاندیداهای انقلابی یک اصلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد ولی بستگی به بعضی اتفاقات خاص دیگری هم دارد که بعد از مطالعات جدی این تصمیم اتخاذ خواهد شد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا