اجتماعیشهری

روایت قالیباف از اولین آشنایی با شهید سلیمانی

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی از فرماندهان به نام و موثر دوران جنگ بود، اگر پنج نفر از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس را بخواهیم نام ببریم بدون شک شهید سلیمانی یکی از آنهاست.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از فارس از کرمان، سردار محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت مردم فلسطین و روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روز عزیز که هم روز قدس و هم آزادسازی خرمشهر است را تبریک می‌گویم و یاد همه شهدایی که در این عملیات بودند را گرامی میدارم، عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود.
منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی از فرماندهان به نام و موثر دوران جنگ بود، اگر پنج نفر از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس را بخواهیم نام ببریم بدون شک شهید سلیمانی یکی از آنهاست.
بنده با شهید سلیمانی و مردم شهیدپرور کرمان از عملیات فتح‌المبین آشنا شدم و دیدم مردم کرمان چگونه در جنگ و دوران دفاع مقدس درخشیدند
قالیباف ادامه داد: بنده با شهید سلیمانی و مردم شهیدپرور کرمان از عملیات فتح‌المبین آشنا شدم و دیدم مردم کرمان چگونه در جنگ و دوران دفاع مقدس درخشیدند و بعد از آن مخصوصا در عملیات آزادسازی خرمشهر که شهید سلیمانی، هم در طراحی عملیات هم آزادسازی با تیپ ثارالله با فرماندهان و شهدای بزرگ و رزمندگان شجاع این استان انجام وظیفه کردند.
وی خاطرنشان کرد: مردم کرمان، بندرعباس و سیستان و بلوچستان مردمی بودند که با لشکر ثارالله در دفاع مقدس بودند؛ جایی در غرب و جنوب کشور نمی‌توانیم پیدا کنیم که شاهد مجاهدت مردم جنوب‌شرق کشور به‌ویژه مردم استان کرمان نباشند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا