اجتماعی

عقب ماندگی در تحقق دولت الکترونیک

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

عقب ماندگی در تحقق دولت الکترونیک

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون برنامه ششم تحقق دولت الکترونیک مدنظر قرار گرفته است اما اگر واقع بینانه نگاه کنیم متوجه می شویم که عقب ماندگی در این خصوص وجود دارد.

به گزارش اقتصادروز به نقل از مهر، علی لاریجانی در اجلاس سراسری روسای سازمان سلامت که در بیمارستان شهید رجایی برگزار شد با تشکر از اقدامات وزارت بهداشت و دکتر هاشمی برای اقداماتی که در این مدت انجام شده است، گفت: طی این ۵ سال بسیاری از مشکلات مردم در زمینه بهداشت و سلامت حل شده است و حرکت رو به جلویی در حال انجام است.

وی گفت: در ۵ سال قبل مشکلات و کمبودها و نواقصی وجود داشت که با حرکت دولت اقدامات خوبی انجام شده است و اقدام در جهت رفع مشکلات سلامت مردم می تواند آرامشی در جامعه ایجاد کند. در گذشته نواقص زیاد داشتیم و کارهایی که طی چند سال اخیر انجام شده، مفید بوده است که البته نواقصی داریم اما در مجموع اقدامات مناسب بوده است و تمام بخش های وزارت بهداشت، بیمارستان ها، دانشگاه ها، پزشکان و غیره تلاش کردند از وضعیت گذشته بیرون بیاییم.وی افزود: در حال حاضر در وضعیتی هستیم که باید به برخی از مشکلات با نگاه دقیق تری پرداخته شود و ببینیم چگونه مشکل را می توان حل کرد.

لاریجانی با اشاره به آزمون وسع گفت: نمی دانم در حال حاضر این آزمون سرانجامی داشته یا خیر اما اگر موفق بود باید در بحث یارانه ها توفیقش را می دیدیم که ندیدیم و علتش این است که شاید این آزمون در روستاها که جمعیت کمتر است و همه یکدیگر را می شناسند، امکانپذیر باشد اما در تهران امکان برگزاری این آزمون وجود ندارد و باید سیستم تغییر پیدا کند نه اینکه بخواهیم روش را توسعه دهیم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا