اجتماعیاقتصادیگزارش ویژه

فرد بازنشسته ۴ شغله مجلس

رئیس مجلس رسیدگی کند

برنامه پایش شب گذشته اهدای پروانه وکالت از طرف کانون وکلای مرکز به دبیر یکی از کمسیون های مجلس که همزمان سه شغل دیگر دارد را افشا کرد، این شخص بازنشسته و در مجموع دارای چهار شغل است.
به گزارش  اقتصاد روز به نقل از خبرنگار مهر، محمد دلاوری مجری برنامه پایش در این ارتباط گفت: یک پیرمرد پر نفوذ در مجلس هست که زمانی که کارمند رسمی مجلس بوده کانون وکلای مرکز پروانه وکالت بدون شرکت در آزمون به وی هدیه می دهند. « ه . آ » دبیر کمسیون قضایی و حقوقی مجلس از مجلس اول تا دهم است، وی علیرغم آنکه در ۱۵ فروردین ماه ۹۷ بازنشسته شده اما همچنان با عنوان مشاور عیناً همان وظیفه سابق یعنی اداره کمسیون را برعهده دارند.
در ادامه این برنامه مطرح شد: ایشان همزمان سه شغل دیگر نیز دارد، سردفتر ازدواج و طلاق، کارشناس رسمی دادگستری در امور مالی و وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز از دیگر مشاغل وی علاوه بر حضور در مجلس است. این شخص در سال ۹۲ یعنی زمانی که کارمند رسمی مجلس و دبیر کمسیون قضائی و حقوقی بوده پروانه پایه یک دادگستری کتنون وکلای مرکز را دریافت و در صندوق حمایت از وکلا و کارشناسان دادگستری نیز عضو شده اند.
دلاوری در این رابطه تصریح کرد: ۲۴۰۰ دانش آموخته حقوق از این بازنشسته به رئیس مجلس شکایت کرده اند ، نکته جالب اینکه فرزند، داماد و پدر عروس این شخص نیز در تهران دفتر اسناد رسمی دارند. آقای لاریجانی باید به این مورد رسیدگی کند.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا