اجتماعیاقتصاد مقاومتیاقتصادی

محرومیت‌زدایی از برنامه‌های جدی مجلس است

نمایندگان به استان‌های مختلف سفر می‌کنند

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور یکی از برنامه‌های جدی مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان به همین منظور به استان‌های مختلف سفر می‌کنند.

به گزارش اقتصاد روز، در نشستی که با حضور  رؤسای کمیته‌ها و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس برگزار شد، آخرین تحولات و مسائل بین‌المللی، تلاش‌ها و فعالیت‌های ملی برای رفع مشکلات مردم و نیز دغدغه‌های حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه بررسی و تبادل‌نظر شد.

در این نشست، شماری از اعضای شورای انقلاب نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان و رؤسای کمیته‌های مختلف این شورا، به بیان آخرین تحولات و مسائل استانی و ملی و نظرات خود برای ارائه خدمات بهتر به مردم پرداختند.

تعامل حداکثری بین نیروهای انقلاب و نمایندگان استان سمنان در مجلس

همت هادیان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در این نشست گفت: برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان مردم استان سمنان در خانه ملت، یکی از برنامه‌های اصلی این شوراست تا به این واسطه، مشکلات مردم به نمایندگان منتقل شود و اقدامات برای رفع مشکلات مردم با تعامل دوجانبه پیش رود.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان می‌کوشد تا با ارائه مسائل مختلف به نمایندگان مجلس، آنها را در ارائه خدمت به مردم یاری دهد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان ‌ ادامه داد: ارائه مشکلات عمومی، نظارت و مطالبه‌گری و ایجاد تعامل حداکثری بین نیروهای انقلاب و نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان پیگیری می‌شود.

محرومیت‌زدایی؛ از برنامه‌های جدی مجلس

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان برای ارائه برنامه‌های راهبردی به‌منظور خدمت بهتر به مردم گفت: در ماه‌های گذشته تلاش‌های خوبی در خانه ملت برای ایجاد فرصت‌های خدمتگزاری بهتر به مردم انجام شده است که باید از آن به‌خوبی بهره گرفت.

او افزود: امروز همه باید کمک کنند تا کارها سرعت گیرد و مشکلات مردم به‌تدریج رفع شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظارات مردم از مجلس انقلابی بسیار بالاست و همه باید بکوشند تا مشکلات کنونی رفع شود، گفت: نمایندگان مجلس با دلسوزی در حال برنامه‌ریزی برای رفع دغدغه‌های مردم هستند؛ اما راهی طولانی در این حوزه وجود دارد که باید طی شود.

گلرو با بیان اینکه کشور امروز در شرایط حساسی قرار دارد و باید ملاحظات مختلفی را در نظر گرفت، گفت: مجلس امید و انتظار که در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره شد، مسؤولیت سنگینی را بر دوش نمایندگان مجلس قرار داد و از این‌رو، باید با تلاش بیشتر این خواسته رهبر معظم انقلاب را محقق کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور یکی از برنامه‌های جدی مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان با سفر به استان‌های مختلف از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان و سایر استان‌ها تلاش می‌کنند تا مشکلات مناطق محروم و دورافتاده کشور تا حدودی رفع و مدیریت خوبی در این مناطق برقرار شود.

گلرو با بیان اینکه در استان سمنان کار در مجمع نمایندگان استان به‌خوبی پیش می‌رود و تعامل مناسبی بین نمایندگان برقرار است، اضافه کرد: مدیران استان سمنان باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

منبع: فارس

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا