اجتماعیاقتصادیبانک و بیمهمیراث فرهنگی

معاون رئیس جمهوری:موزه بانک سپه یکی از زیباترین موزه های کشور است

در بازدید از موزه بانک سپه؛

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: موزه بانک سپه یکی از زیباترین موزه های کشور بوده و در بنایی بسیار ارزشمند واقع شده است.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی بانک سپه، علی اصغر مونسان که به دعوت چقازردی مدیرعامل بانک سپه از موزه این بانک بازدید می کرد، ضمن اعلام مطالب فوق، افزود: موزه بانک سپه به عنوان موزه تخصصی در حوزه سکه، با داشتن ۲۰ هزار قطعه سکه؛ یکی از موزه های مهم کشور بوده و سکه های موجود در آن تاریخ ایران را به خوبی روایت می کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سکه های موجود در بانک سپه را بی نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: آثار موجود در این موزه خوشبختانه با استانداردهای بسیار بالایی نگهداری می شود.

وی ضمن قدردانی از مجموعه بانک سپه به ویژه مدیرعامل این بانک، تصریح کرد:آماده سازی موزه بانک سپه توسط مدیران این بانک برای بازدید علاقه مندان داخلی و گردشگران خارجی جای قدردانی دارد.

مونسان پیشنهاد کرد با تبلیغات بیشتر به ویژه تبلیغات تلویزیونی و کمک گرفتن از ظرفیت‌های سایر موزه‌ها نظیر؛ موزه ملی ایران، باید موزه بانک سپه را بهتر معرفی کرد تا گردشگران بیشتری از این موزه بازدید کنند.

معاون رئیس جمهوری ضمن تأکید بر ضرورت حمایت بانک های کشور از حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور ابراز امیدواری کرد بانک ها با خرید آثار ارزشمند هنرمندان کشور به توسعه حوزه صنایع دستی کشور کمک کنند.

وی در بازدید از گالری تابلوهای نقاشی موزه بانک سپه، خاطر نشان کرد:اجرای حراجی ها در صنایع‌دستی با حضور بانک ها به تحقق اهداف شعار حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال کمک خواهد کرد.

مونسان به اعتماد مردم کشورمان به برند نخستین بانک ایرانی اشاره کرد و گفت: در بانک سپه برای کمک به توسعه صنعت گردشگری تلاش های زیادی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد همکاری های بانک سپه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه حفظ آثار تاریخی و ملی و توسعه صنعت گردشگری گسترش یابد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا