اقتصادیبانک و بیمه

هویت و بزرگی بانک کشاورزی در کیفیت خدمات آن نهفته است

مدیرعامل بانک کشاورزی؛

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» برای سال ۱۳۹۷  اعلام کرد: در ذیل این شعار، بهبود سطح و کیفیت خدمات و تکریم صمیمانه مشتری را دنبال می کنیم.

به گزارش اقتصاد روز نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز سه شنبه ۱۴ فروردین در مراسم آغاز سال جدید با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» و عنوان منتخب برای سال ۱۳۹۷ در این بانک مشتمل بر« خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر، تولید پایدار کشاورزی» ، اعلام کرد که در ذیل این شعار، بهبود سطح و کیفیت خدمات و تکریم صمیمانه مشتری را دنبال می کنیم.

خدارحمی با بیان این مطلب افزود: همه ما موظفیم برای تبعیت از مقام ولایت و مصلحت اقتصاد کشور، علاوه بر مصرف کالای ایرانی، در هر جایگاهی که قرار داریم برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات تلاش کنیم.

وی در ادامه ضمن تشریح شاخص های مورد نظر برای بهبود خدمت رسانی در بانک ، تاکید کرد: هویت و بزرگی بانک ما در کیفیت خدماتش نهفته است و مردم، بانک کشاورزی را با این ویژگی می شناسند.

خدارحمی افزود: خوشبختانه سال گذشته موارد زیادی برای مباهات در عملکرد داشته ایم که موجب رضایت مردم و مسئولان بوده و بیانگر توان و ظرفیت بالای بانک برای رشد و شکوفایی است. وی تصریح کرد: سربلندی ما در گرو کیفیت خدمات، تکریم مشتری و رضایت هم وطنان است.

بر اساس این گزارش، آیین آغاز سال جدید در بانک کشاورزی با عنوان «سلام نوروز، عطر گل یاس و مولود کعبه» و با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات، کارکنان ساختمان مرکزی و شماری از بازنشستگان این بانک برگزار شد . پیش از سخنرانی مدیرعامل بانک، محمد نقی ذوقی رئیس کانون بازنشستگان بانک و دکتر ناصر مهدوی مشاور فرهنگی مدیرعامل نیز به ایراد سخنرانی پرداختند . اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بخشی از این مراسم را تشکیل می داد.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا