اجتماعیشهری

پنجمین پیروزی بلندقامتان ایران در لیگ ملت‌ها/ ژاپن هم تسلیم شد

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال برابر ژاپن به برتری دست یافت تا پنجمین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را ثبت کنند.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از  مهر، هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال در گروه ایران به میزبانی توکیو در حال برگزاری است. تیم ملی امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در آخرین بازی این هفته مقابل تیم ژاپن (میزبان) قرار گرفت و با برتری ۳ بر صفر کارش را به پایان رساند.

تیم ملی ایران با کسب پنجمین پیروزی خود در فصل جدید رقابت های لیگ ملت ها ۱۶ امتیازی شد و پس از برزیل در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. تیم ملی فرانسه نیز با کسب پنج پیروزی و ۱۶ امتیاز به دلیل ست شماری کمتر نسبت به ایران در رده سوم ایستاده است.

ایگور کولاکوویچ برای این دیدار سعید معروف، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی و پوریا یلی را به زمین فرستاد. پیش از دیدار امروز سیامک افروزی، پزشک تیم ملی خبر از مصدومیت موسوی، معنوی نژاد، غفور و فیاضی را داد که فیاضی به بازی رسید اما معنوی نژاد بازی را از دست داد. در حال حاضر مصدومیت موسوی، معنوی نژاد و غفور جدی است و نگرانی هایی برای تیم ملی به وجود آورده است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا