اجتماعیاقتصاد مقاومتیاقتصادیشهری

کمک ۴۴۵ میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد در پویش “ایران همدل”

رئیس کمیته امداد از کمک ۴۴۵ میلیارد تومانی خیرین و نیکوکاران در قالب پویش ایران همدل به کمیته امداد خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به پویش ایران همدل، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این پویش از عید غدیر آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این پویش با محوریت کمک به کودکان زیر 6 سال دچار مشکلات تغذیه‌ای، مادران باردار و شیرده و خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود تا گام مهمی در راستای تحقق جامعه سالم برداشته شود.

وی از برگزاری طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #14* و یا از طریق کارت 6277607777777777 کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

بختیاری با اشاره به آمار کمک‌‌های جمع آوری شده در قالب اطعام حسینی تصریح کرد: بر اساس گزارش تهیه شده از 10 مرداد تا 20 شهریور، 58 هزار و 836 نفر در 2 هزار و 400 آشپزخانه اقدام به تهیه طبخ غذا برای نیازمندان و محرومان در مناطق مختلف کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: 11 میلیون و 73 هزار و 600 پرس غذا در مدت اشاره شده آماده شده است که ارزش ریالی غذاهای توزیع شده بالغ بر 181 میلیارد تومان با میانگین هر غذا 16300 تومان محاسبه شده است.

وی گفت: همچنین در راستای طرح احسان حسینی در قالب پویش ایران همدل نیز یک میلیون و 26 هزار و 873 بسته در 2292 محل توزیع شده است که ارزش بسته‌های توزیع شده بالغ بر 153 میلیارد تومان  محاسبه شده که میانگین هربسته تقریبا 150 هزار تومان بوده است.

بختیاری جمع کل کمک‌های صورت گرفته در دو طرح اطعام و احسان حسینی را 334 میلیارد و 796 میلیون و 651 هزار تومان اعلام کرد و گفت: همچنین جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پویش ایران همدل  از عید غدیر تا 20 شهریور 445 میلیارد تومان اعلام شده است.

منبع: تسنیم

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا