اجتماعیدسته‌بندی نشدهشهری

کمک ۹۱۱ میلیارد تومانی خیرین به ایتام در سال گذشته

رئیس کمیته امداد خبر داد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بر اساس آمار و اطلاعات جمع‌آوری شده، خیرین و نیکوکاران کشور سال گذشته مبلغ ۹۱۱ میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ايرنا، سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه اکنون ۷۱۰ هزار و ۲۶۵ حامی فعال در سطح کشور داریم، افزود: این تعداد حامی از ۲۹۴ هزار و ۴۳ فرزند یتیم حمایت می کنند.
وی با تاکید بر اینکه اکنون ۲۴ هزار و ۴۳۲ فرزند مشمول طرح اکرام نیز منتظر دست های مهربان خیرین نیکوکار هستند، تصریح کرد: امیدوارم اصحاب رسانه همچون گذشته در این مورد نیز با ارائه اخبار و اطلاعات شفاف در خصوص جذب هرچه بیشتر کمک های مردمی ، یاری رسان کمیته امداد باشند.
بختیاری با بیان اینکه به دنبال جذب هرچه بیشتر حامیان نیکوکار هستیم، در خصوص خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا نیز گفت: خانواده های تحت پوشش آسیب‌دیده از کرونا نگران نباشند زیرا از ارائه کوچکترین خدمتی به آنان دریغ نخواهیم کرد.
رئیس کمیته امداد امام(ره) با قدردانی از دستگاه‌های کمک رسان به خانواده نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا اظهار داشت: بنیاد مستضعفان تاکنون کمک های بلاعوض بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت و کمک به خانواده های تحت پوشش و نیازمند آسیب در بیماری کرونا ارائه کرده که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی همچنین با قدردانی از ستاد اجرایی حضرت امام(ره) به لحاظ کمک‌های آن ستاد به اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش کمیته امداد گفت: ایجاد اشتغال پایدار با هدف توانمندسازی خانواده های بی سرپرست از مهمترین دغدغه های ما است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا