اقتصادیبانک و بیمه

گزارش مالی مرداد ماه بانک صادرات با بازدهی ۴۰۴ درصدی سهام

بانک صادرات که سومین بانک بزرگ بورسی محسوب می شود، گزارش عملکرد پنجمین ماه دوره مالی جاری را منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد روز، بانک صادرات که با سرمایه 17.5 هزار میلیارد تومانی پس از بانک تجارت و ملت، سومین بانک بزرگ بورسی محسوب می شود، گزارش فعالیت پنجمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 99 را منتشر کرد.

بر این اساس،”وبصادر” در این مدت 1.7 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 1.5 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در پنجمین ماه سال ، تراز عملیاتی منفی 198.4 میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

جمع درآمد تسهیلات اعطایی و سود سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان پنجمین ماه سال به 7.5 و 8.2 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 4.9 و 5.9 هزار میلیارد تومان ، حکایت از افزایش درآمدها و سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری دارد.

هزینه سپرده های کوتاه مدت این بانک بورسی نیز درحالی 238 میلیارد تومان بوده که این رقم در دوره مشابه سال گذشته 245.2 میلیارد تومان بوده است.

همچنین بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال جاری تا 31 مرداد نشان می دهد قیمت هرسهم “وبصادر” در پنجم فروردین 751 ریال بوده و طی 93 روز کاری به قیمت 3640 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی جالب 404.8 درصدی دارد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا