صنعت و تجارتگردشگری

استقبال جهانگردان روس از تورهای سفر به ایران

همزمان با روز نخست نمایشگاه MITT مسکو ۲۰۲۳ صورت گرفت:

مقیمی مدیر عامل آژانس مسافرتی نیکزاد گشت: روز نخست نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان وعلاقه مندان به تاریخ و تمدن ایران مواجه شدیم و توانستیم گردشگران زیادی را برای استفاده از تورها و بازدید از جاذبه های کشورمان جذب کنیم.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی ستاد نمایشگاه، مقیمی مدیر عامل آژانس مسافرتی نیکزاد گشت روز پنجشنبه 25 اسفند 1401 در حاشیه برگزاری آیین افتتاح غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، گفت: امسال به همت وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی غرفه خوبی برای حضور شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری سفر و هتلداری مسکو 2023 برپا شده است و بزرگترین و فعالترین شرکت های ایرانی حوزه سفر و گردشگری فعال در حوزه بازار روسیه به نمایندگی از سوی کنشگران صنعت گردشگری کشورمان در این رویداد بین المللی بزرگ حضور دارند.

 

او افزود: خوشبختانه روز نخست نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان روسی و شرکت کنندگان از دیگر کشورها و جهانگردان علاقه مند به تاریخ و تمدن ایران مواجه شدیم و توانستیم افراد زیادی را برای استفاده از تورها و بازدید از جاذبه های کشورمان ترغیب کنیم.

 

مقیمی با بیان اینکه تداوم حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی اینچنینی بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: در صورتی که سال های آینده و به طور منظم در نمایشگاه شرکت نکنیم، تأثیرات مثبت و موقعیت های ویژه ای که امروز به آن دست یافتیم نیز از بین خواهد رفت.

 

او در ادامه اظهار داشت: بنابراین امیدوارم هر سال همینطور قدرتمند و حتی قویتر و باشکوهتر شاهد برپایی پاویون ایران در نمایشگاه MITT مسکو باشیم. با توجه به شرایط موجود، در صورتی که در چند سال پیش رو با همین وضعیت و قدرت در این رویداد بین المللی شرکت و ایران را معرفی کنیم، به موفقیت بزرگی در جذب گردشگران روسی به کشورمان دست خواهیم یافت.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا