اجتماعیشهری

اشک ها و لبخندهای یک پیروزی عیدانه

پیروزی دراماتیک ایران در مقابل مراکش

روز عید فطر امسال برای مردم ایران عیدی متفاوت بود چراکه با پیروزی تیم ملی ایران در اولین مسابقه جام جهانی 2018  در روسیه در مقابل تیم مراکش، پس از بیست نه تنها در جام جهانی بردی مقتدرانه را تجربه کردند بلکه همزمان با عید فطر، پس از یک ماه روزه داری یک عیدی شیرین به مردمی که در اوقات نماز مغرب دعاگوی بچه هایشان بودند، هدیه کردند.

به گزارش اقتصاد روز،  برد تیم ملی ایران در جام جهانی در روسیه اگرچه برای عموم ایرانیان لبخند و شادی را به ارمغان آورد ، برای برخی بخصوص «عزیز بوهدوز» مدافع تیم مراکش که به اشتباه دروازه تیم ملی کشورش را باز کرد، اشکبار بود.

 

 

به گزارش به گزارش اقتصاد روز،به نقل از فارس، بعد از پایان دیدار تیم ملی ایران و تیم ملی مراکش در روسیه عزیز بوهدوز مدافع تیم ملی مراکش که به اشتباه دروازه تیم ملی کشورش را در جام جهانی روسیه باز کرد با گریه و با اسکورت بازیکنان و اعضای کادر فنی راهی رختکن شد.این بازیکن در حال گریه کردن راهی رختکن مراکش در روسیه شد.جام جهانی روسیه جام جهان در روسیه

 ایران انتقام گل دقیقه ۹۱ مسی را گرفت

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران برابر تیم ملی مراکش اشاره کرد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از ایسنا،  سایت AFC در گزارش  بازی ایران و مراکش نوشت: بی‌دقتی مهاجمان دو تیم در این دیدار جام جهانی باعث شده بود بازی با تساوی بدون گل رو به اتمام باشد تا این که اشتباه بازیکن مراکشی باعث شد دروازه این تیم باز شود. تیم ملی مراکش نیمه نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و در ۳۰ دقیقه نخست کاملا بر بازی مسلط بود ولی بازیکنان این تیم از جمله حکیم زیاش، مهدی بن عطیه و ایوب الکعبی فرصت‌های خودشان را از دست دادند. در طرف مقابل ایران توانست انتقام گل لیونل مسی در دقیقه ۹۱ دوره قبل را بگیرد؛ جایی که مسی در وقت‌های اضافه توانست دروازه ایران را باز کند.

مراکش بعد از ۲۰ سال در جام جهانی حاضر بود و این در حالی بود که تیم ملی ایران دومین برد خود در جام‌جهانی را به دست آورد. البته تیم ملی ایران هم سراسر دفاع نبود. این تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت که جدی‌ترین آن را سردار آزمون از دست داد.

به گزارش اقتصاد روز، در اواخر مسابقه هم درگیری دو مربی در کنار زمین حساسیت‌های بازی را بالا برد.

واکنش هنرمندان به برد تاریخی تیم ملی ایران

به گزارش اقتصاد روز به نقل از خبر آنلاین، هنرمندان با انتشار پست هایی در صفحات مجازی خود در اینستاگرام برد تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی تبریک گفتند.

 تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2018 روسیه کاری کردند کارستان و توانستند پس از 20 سال بار دیگر طعم شیرین پیروزی را برای مردم ایران یادآوری کنند.

هنرمندان حوزه های سینما و موسیقی هم مانند همه ایرانیان پس از پایان بازی ایران و مراکش حالی وصف ناشدنی داشتند که با به اشتراک گذاشتن پست هایی در اینستاگرام این احساس را با مخاطبانشان به اشتراک گذاشتند که در ادامه برخی از آنان را می بینیم. از جمله پرویز پرستویی با انتشار تصویری از یوزپلنگ ایرانی پیروزی تیم ملی ایران را در جام جهانی به مردم ایران تبریک گفت.جام جهانی روسیه تیم ملی ایران تیم ملی مراکش

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-06-15 17:39:05Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

بچه ها متشکریم

به گزارش انتخاب، رییس جمهور در اینستاگرامش نوشت: با یک بازی حساب شده دل مردم ایران را شاد کردید.

کی‌روش: از روحانی تشکر می‌کنم اما…

سرمربی تیم ملی ایران گفت: این برد را به هواداران واقعی تیم ملی تقدیم می‌کنیم.
به گزارش اقتصاد روز به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: دستاورد زیادی داشتیم اما ارج نهادن به آن کم است. حتی در داخل گاهی به آنها احترام نمی‌گذارند. ما این برد را به هواداران واقعی تقدیم می‌کنیم.

 

وی درباره تقدیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان از برد تیم ملی ایران افزود: من از رئیس‌جمهور ایران تشکر می‌کنم اما این پیروزی در جام جهانی را به حامیان واقعی تیم ملی تقدیم می‌کنم. احترام بسیار زیادی برای لطف رئیس‌جمهور ایران قائل هستم و همچنین برای آقای تاج که به دلیل بیماری نتوانست اینجا باشد و برای او ارزوی سلامتی می‌کنم.

به گزارش اقتصاد روز، در این حین خبرنگاری به کی‌روش گفت که همه حامی تیم ملی در جام جهانی در روسیه هستند و سرمربی تیم ملی جواب داد، این داستان را به من نگویید شما می‌گویید همه حمایت می‌کنند اما این مساله صحت ندارد. چرا که همیشه افرادی هستند که از تیم ملی حمایت نمی‌کنند و همه آنها را می‌شناسند و مردم می‌دانند که چه کسانی به تیم ملی لطمه می‌زنند و به همین دلیل از شما می‌خواهم همه را در یک سبد قرار ندهید.

 

 

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا