اجتماعیشهری

اعلام برنامه های سفر رئیس قوه قضاییه به سیستان و بلوچستان

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از اولین سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی به استان سیستان و بلوچستان خبرداد و به تشریح برنامه های این سفر پرداخت.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه، استان سیستان و بلوچستان را به عنوان اولین استان برای سفر رسمی انتخاب کرده‌ که نشانه توجه و اهمیت وی به استان است که قطعا ثمرات بسیار خوبی برای استان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم این سفر برای مردم استان و دستگاه قضایی باعث خیر و برکت باشد و آنچه که خیر مردم است در این سفر رقم بخورد و بتوانیم از ظرفیت مسئولان عالی قضایی در استان به بهترین نحو استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همزمان با سفر وی به استان نیز 6 هئیت از مسئولان عالی رتبه قضایی به شهرستان های استان سیستان و بلوچستان اعزام و مسائل و مشکلات قضایی مردم در این شهرستان ها را بررسی می‌کنند که مشکلاتی که توسط این هئیت در استان جمع آوری می‌شود در جلسه مسئولان عالی رتبه قضایی بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ می‌شود.
حمیدی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر ایشان به استان است.

وی افزود: همچنین بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه سیستان نیز در دستور کار رئیس قوه قضاییه قرار دارد.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا