اجتماعیشهری

افتتاح دو مرکز توانبخشی افلاک و ژنتیک آوا در آران و بیدگل

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دو مرکز توانبخشی افلاک و ژنتیک آوا با حضور دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و جمعی از مسئولان این شهرستان در آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، مرکز توانبخشی و حرفه آموزی دخترانه بالای ۱۴ سال افلاک با هدف توانمند سازی و آموزش توان خواهان دختر معلول ذهنی با ظرفیت ۵۰ نفر و اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال و مرکز مشاوره ژنتیک آوا با هدف آگاه سازی شهروندان و پیشگیری از معلولیت افتتاح شد.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین افتتاح این دو مرکز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همراهی مردم و مسئولان، هدف اصلی دشمنان را ایجاد شکاف و جدایی بین مردم و دولت ذکر کرد و افزود: تدابیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواب و رؤیای دشمنان انقلاب را نقش برآب کرده است و مردم عزیز ایران اسلامی، چهلمین پیروزی انقلاب را جشن می گیرند.

وی با اشاره به وجود 2100 معلول و 40 مرکز تحت پوشش بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی به دلیل آسیبهای ناشی از محرومیت، نیاز به تکریم بیشتر و کارکنانی با صبر و سعه صدر بالا و تواضع بیشتر و دانش گرا دارند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل نقش بهزیستی در تأمین سلامت فکری و روانی مددجویان و معلولان را مهم و بی بدیل ارزیابی کرد و افزود: امیدوارم با برنامه ریزی و مدیریت هوشمند و علمی بهزیستی در استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل، شاهد بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات به مددجویان و مردم این شهرستان باشیم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا