اجتماعیاشتغالاقتصاد مقاومتیتعاون و کارآفرینیدسته‌بندی نشده

ایجاد یک‌هزار طرح اشتغال‌زایی در خراسان شمالی توسط بنیاد برکت

با دستور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز شد:

بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال اقدام به راه‌اندازی یک‌هزار طرح اشتغال‌زایی در استان خراسان شمالی می‌کند.
به گزارش اقتصادروز و به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، در پی دیدار دکتر محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با دکتر محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رییس ستاد اجرایی بنیاد برکت را مأمور ایجاد یک‌هزار فرصت شغلی در قالب طرح اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال برکت) در این استان کرد.
در همین راستا، گروهی متشکل از مهندس سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت و دو تن از معاونان این بنیاد و نمایندگانی از بنیاد اجتماعی احسان و معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با سفر به استان خراسان شمالی و دیدار با استاندار این استان، به هماهنگی‌های لازم برای شناسایی مناطق هدف، ظرفیت‌های محلی و شغلی موجود در این استان پرداختند.
مدیرعامل بنیاد برکت در این جلسه، ضمن ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کشور و تمرکز اقدامات این ستاد در حوزه‌ی اشتغال‌زایی در استان خراسان شمالی تأکید کرد.
مهندس جعفری تصریح کرد: تعدادی از تسهیل‌گران اقتصادی و اجتماعی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با استقرار در خراسان شمالی مشغول به فعالیت خواهند شد تا هر چه زودتر روند ایجاد یک‌هزار فرصت شغلی در این استان آغاز شود.
بر اساس این گزارش، یک‌هزار طرح اشتغال‌زایی یاد شده که ایجاد ۲۸۰۰ فرصت شغلی را در پی دارد، در رسته‌های شغلی مبتنی و متناسب با ظرفیت‌های نسبی مناطق هدف در استان خراسان شمالی شروع به فعالیت خواهند کرد.
مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و هیأت همراه هم‌چنین در سفری به شهرستان درگز خراسان رضوی ضمن برگزاری جلسه‌ای با حضور فرماندار، نماینده‌ی مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، روند ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان را پی‌گیری نمودند.
بنیاد برکت به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فاز اول، اجرای ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال‌ برکت) را در شهرستان درگز در دست اقدام دارد. 3 تسهیل‌گر اقتصادی اجتماعی بنیاد برکت در این زمینه فعال هستند.
لازم به توضیح است، در سفر اردیبهشت ‌ماه رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان خراسان رضوی، این ستاد به عنوان معین درگز انتخاب و بنیاد برکت به نمایندگی از ستاد در مقام یک نهاد توسعه‌گر، مدیریت طرح توسعه‌ی این شهرستان را عهده‌دار شد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا