اجتماعیاقتصاد مقاومتی

با احكام جديد قضايي بهشت زمين خواران را به جهنم تبديل مي كنيم

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن گفت: تهران به بهشت زمين خواران مشهور است كه با اجراي احكام قضايي و قلع و قمعي كه انجام مي شود اين شهر را به جهنم زمين خواران تبديل مي كنيم.

جواد خرمند در جلسه حفاظت از اراضي تحت پوشش اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل اظهار كرد: با تلاشي كه مدير تعامل گرا و انقلابي راه و شهرسازي استان اردبيل با همراهي مسئولان قضايي، انتظامي و يگان حفاظت دارند سعي در پيشگيري و همچنين برخورد قاطع با زمين خواراني است كه پيش از اين سعي در سوءاستفاده از اراضي ملي را داشته اند.

به گزارش اقتصاد روز و به نقل ازپايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، وي افزود: زمين خواري جرم پيچيده اي است كه ما در سطح ملي و استانها بدون اغماض و گذشت با مسببان آن برخورد مي كنيم و اجازه نمي دهيم عده اي سود جو و فرصت طلب اراضي ملي را به تاراج ببرند.

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن ادامه داد: در سطح كشور با دستور قاطع دادستان كشور برخورد قاطع با زمين خواران شروع شده و ما حتي برخي از استان ها نظير ايلام و كردستان سعي كرديم تا شعبات ويژه مبارزه با زمين خواري را راه اندازي كنيم.

خرمند منويات مقام معظم راهبري را در كنار تاكيد دولت در برخورد جدي با زمين خواران و متعرضين به اراضي ملي يادآور شد و گفت: خط قرمز ما در همه استانها مبارزه قاطع با زمين خواران است و سود جويان به ياد داشته باشند كه با قلع و قمع ساخت و سازهاي غير قانوني مواجه خواهند شد.

وي به دو حركت خوب استان اردبيل در مبارزه با زمين خواري اشاره كرد و گفت: آزاد سازي100 هكتار از اراضي محدوده راه آهن اردبيل و رفع تصرف 38 هكتار در پارس آباد از جمله اقدامات شاخص يگان حفاظت استان اردبيل است كه در سطح ملي نيز مشهور و مطرح است.

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن با بيان اينكه 10 هزار مورد گزارش مردمي در مورد زمين خواري دريافت كرديم و به سرعت اين گزارش ها مورد رصد و كنترل قرار گرفته است، گفت: تهران به بهشت زمين خواران مشهور است كه با اجراي احكام قضايي و قلع و قمعي كه انجام مي شود اين شهر را به جهنم زمين خواران تبديل مي كنيم. خردمند به رفع تصرف ده هكتار اراضي ملي در دماوند و تخريب ويلا سازيها در اين منطقه اشاره و بيان كرد: عده اي سودجو با بريدن درختان سيب و تخريب باغات در اين منطقه اقدام به ويلاسازي كردند كه ارزش آن بيش از 500 ميليون تا يك ميليارد تومان بوده كه يك شبه همه آنها را تخريب كرديم.

وي افزود: در منطقه سولقان نيز چندين تصرف اراضي ملي رخ داده بود به طوري كه با قطعي شدن احكام، تخريب 60 باب ويلا در اين منطقه در دستور كار قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا