تعاون و کارآفرینیصنعتصنعت و تجارت

برگزاری نمایشگاه مبلمان ایران در حاشیه جام جهانی فوتبال قطر

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی خبرداد

حسین زاده از برگزاری نمایشگاه مبلمان ایران در حاشیه جام جهانی فوتبال قطر به منظور تجهیز 400 هتل این کشور خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در حاشیه افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری گفت: حدود 200 شرکت تولید کننده مبلمان اداری و منزل در این نمایشگاه حضور دارند و نسبت به سال قبل این نمایشگاه ها رشد 50 درصدی داشته اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: صنعت مبلمان حدود 8 درصد از اشتغال کشور را تامین می کند و 60  هزار واحد تولید کننده مبل در کشور فعال هستند و همه این ها گواه جایگاه ویژه صنعت مبلمان در اقتصاد ایران است.

حسین زاده با اظهار این مطلب که تولیدات مبل ایرانی در حد و اندازه های رقابت با کشورهای خارجی است، خاطرنشان کرد: ما آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه های مبل ایرانی در کشورهای همسایه اعلام می کنیم و مطمئنا خلاقیت تولیدکنندگان مبل ایران در حوزه های مختلف بسیار بالاست.

وی از برگزاری نمایشگاه مبلمان ایران در کشور قطر در حاشیه جام جهانی فوتبال خبر داد و گفت: طبق مصوبه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور نمایشگاه های مبلمان ایرانی را به منظور تجهیز هتل های قطر در زمان جام جهانی فوتبال برگزار خواهیم کرد تا نسبت به تجهیز 400 هتل میزبان جام جهانی در قطر اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران ابراز امیدواری کرد تا تولیدکنندگان مبلمان ایرانی بتوانند بیش از پیش در زمینه برندسازی گام بردارند که تاثیر بسزایی در زمینه افزایش میزان صادرات فرنیچر داشته باشند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا