اقتصادیبانک و بیمه

بزرگترین بانک کانادا مدیر آمریکایی خود را اخراج کرد

رویال بانک کانادا مدیر آمریکایی بخش بازارهای سرمایه ایالات متحده خود را به دلیل نقض سیاست های این بانک اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد روز به نقل از سی تی وی نیوز، رویال بانک کانادا، بزرگترین بانک این کشور مدیر بخش بازارهای سرمایه آمریکا خود را به دلیل نقض سیاست های این بانک در رابطه با کارمندان اخراج کرد.

در همین حال سخنگوی رویال بانک کانادا گفت: «بِلر فلمینگ» از سیاست های افشای اطلاعات بانک و مناقشات منافع مربوط به روابط در محل کار پیروی نکرده که این موضوع باعث اخراج آن شده است.

«فلمینگ» مدیرعامل آمریکایی بازارهای سرمایه و رییس بخش بانکداری سرمایه گذاری آمریکا بود؛ ضمن اینکه تمامی بخش های تجاری آمریکا را رصد می کرد. رویال بانک کانادا اعلام کرد که روابط کاری خارج از سیاست های این بانک می تواند مناقشه های منافعی را ایجاد کند.

لازم بذکر است در حالی که همواره اعضای گروه G7 در نشست‌های گذشته خود حداقل تلاش می‌کردند تا وانمود کنند بهترین دوستان یکدیگر هستند اما اجلاس اخیر که در کانادا برگزار شد نشان داد که اختلاف آمریکا با دیگر اعضای گروه 7 بسیار عمیق‌تر از آنچه تصور می‌شد، است.
اجلاس گروه 7 روز جمعه و شنبه در شهر چارلوکس ایالات کبک کانادا برگزار شدو با توهین ترامپ به نخست‌وزیر کانادا در توئیتر به پایان رسید.
نخست‌وزیر کانادا در پایان این اجلاس گفته بود مردم کانادا معقول و مودب هستند اما اجازه نمی‌دهند کسی خواسته‌های خود را با تهدید یا به صورتی غیرمودبانه به آنها تحمیل کند.
جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا در یک کنفرانس خبری پس از این اجلاس از برنامه خود برای اعمال تعرفه‌های گمرکی تلافی‌جویانه برای واردات کالاهای آمریکایی خبر داد.
ترامپ نیز طی توئیتی گفت: نخست‌وزیر کانادا در طول برگزاری اجلاس G7 بسیار خوب برخورد کرد اما پس از اجلاس در کنفرانس خبری گفت که تعرفه‌های گمرکی اعمال شده توسط آمریکا برای کالاهای کانادایی به نوعی توهین است و وی اجازه نمی‌دهد که دیگران خواسته‌های خود را با تهدید به کانادا دیکته کنند که این مسئله نشاندهنده ضعف و بی‌صداقتی نخست‌وزیر کانادا بود.
ترامپ در توئیتر خود گفت: آمریکا بیانیه پایانی اجلاس G7 را امضا نکرده است.
ترودو در کنفرانس خبری خود از اختلاف شدید بین آمریکا و دیگر اعضای گروه G7 پرده برداشت.
ترامپ مدعی بود اتحادیه اروپا به صورتی ظالمانه با آمریکا برخورد می‌کند.
مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا