اقتصادیبانک و بیمه

تدوین الزامات تحقق شعار سال در نظام بانکی

معاون اول رییس جمهور مطرح کرد؛

معاون اول رییس جمهور با تشریح برنامه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷، گفت: وزارت صمت و نظام بانکی باید حمایت‌ها و الزامات مورد نیاز برای عملیاتی شدن شعار سال جدید را تدوین و ارائه کنند.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از ایبنا، اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به سیاست های جدید ارزی دولت و روند مثبت اجرای این سیاست ها، افزود: یکی از مهمترین دلایل موفقیت دولت در اجرای این سیاست ها این است که همه ارکان نظام از دولت در اجرای سیاست های جدید ارزی حمایت و پشتیبانی می کنند و صدای مخالفی در این زمینه شنیده نشد.

معاون اول رییس جمهور افزود: در سایر برنامه ها و سیاست ها نیز اگر این اجماع همگانی وجود داشته باشد شاهد دستاوردهای مثبت و توفیق در مسیر توسعه کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر اساس پیش بینی های هوشمندانه این نامگذاری را انجام دادند و تحقق این شعار نیازمند تدوین سیاست هایی روشن و دقیق برای همه بخش ها است.

جهانگیری ادامه داد: البته دولت سال گذشته بسته ارتقاء توان تولید ملی را در چارچوب مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ کرد و امروز برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی لازم است که وزارت صنعت، معدن و تجارت و نظام بانکی حمایت ها و الزامات مورد نیاز برای عملیاتی شدن شعار سال جدید را تدوین و ارائه کنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تدوین پیش نویس برنامه اقتصاد مقاومتی برای سال ۹۷ که از سوی دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جلسه گزارش داده شد، از دستگاه های اجرایی خواست همکاری و هماهنگی جدی با دبیرخانه ستاد داشته باشند وبرای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید مکاتبات دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به سرعت پاسخ دهند تا دبیرخانه بتواند گزارش های لازم و برنامه های اجرایی را با دقت بیشتر و به موقع تدوین کند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا