اجتماعیشهری

ترافیک در برخی مقاطع آزادراه تهران- کرج نیمه سنگین است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده «گرمدره» و همچنین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های «مهرشهر»، «مهرویلا» و حدفاصل «محمدشهر» تا «پل کلاک» نیمه سنگین است.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایرنا از مرکز یاد شده، تردد در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز بعد ممنوع است و ترافیک سنگین در (مسیر شمال به جنوب) حدفاصل «مرزن آباد» تا «مکارود» و محدوده «سیاه بیشه» و ترافیک نیمه سنگین محدوده سد امیرکبیر وجود دارد.

همچنین ترافیک در محور هراز (مسیر شمال به جنوب) محدوده‌های «نارنجستان»، «بایجان» و «شاهاندشت» نیمه سنگین است.

مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک محور فیروزکوه (مسیر شمال به جنوب) محدوده‌های «پل سفید» و «گیلاوند» را نیمه سنگین و تردد در آزادراه قزوین-رشت (مسیر رفت وبرگشت) را روان گزارش کرده است.

برپایه این گزارش، محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه دارای بارش باران و برف پراکنده و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین- رشت دارای بارش باران است.

آخرین وضعیت جوی محورها نیز حاکی از بارش برف و باران در محورهای استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، اردبیل و خراسان رضوی و بارش باران در محورهای استان های گیلان، قزوین و خراسان شمالی است و برای تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

محورهای مسدود

این گزارش می افزاید: علاوه بر مسدود بودن محورهای قدیم پلدختر- خرم آباد، شهداد- نهبندان و کمربندی دهلران(تردد با تغییر مسیر از داخل شهر دهلران)، محورهای شمشک- دیزین، اولنگ- شاهرود و شهداد- اندوهجرد نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا