اقتصاد مقاومتیاقتصادیصنعت و تجارتکشاورزی

توسعه بخش کشاورزی نیازمند بهره گیری از روش های علمی است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی

شهرکرد- عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش کشاورزی نیازمند بهره گیری از روش های علمی است و باید کشاورزی ارزش افزوده ایجاد کند.

به گزارش اقتصاد روز، پرویز اوسطی  در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه بخش کشاورزی نیازمند بهره گیری از روش‌های علمی است و باید کشاورزی ارزش افزوده ایجاد کند، اظهار داشت: بهره گیری از روش‌های نوینو علمی در بخش کشاورزی زمینه را برای جمع آوری، نگه داشت و فرآوری فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش تولید نیاز کشور و کلید واژه پایداری است.

عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولید در کشور مظلوم است و باید در مسیر توسعه تولید حرکت کرد.

وی با بیان اینکه واردات کالای غیر ضروری باید حذف شود، ادامه داد: افزایش تولید زمینه ساز کاهش واردات است.

وی عنوان کرد: باید در مسیر خودکفایی حرکت کنیم و اگر در گذشته به مسئله خودکفایی توجه شده بود و این امر محقق شده بود، هم اکنون نیاز به واردات نداشتیم.

عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استفاده بهینه از آب برای توسعه بخش کشاورزی ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری استانی پر ظرفیت است، تاکید کرد: بهره گیری مناسب از منابع زمینه ساز توسعه و پیشرفت این استان است.

منبع: مهر

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا