اجتماعیمسکن و شهرسازی

«ثاخت» جایزه بین‌المللی کسب کرد

شرکت بین المللی توسعه ساختمان «ثاخت» جایزه بین المللی انجمن رهبران تجارت جهانی را دریافت کرد.

به گزارش اقتصاد روز،  شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان به تازگی موفق به اخذ اعتبارنامه و تندیس سالانه در بخش کمیت و کیفیت پروژه‌های در دست اجرای حوزه ساختمان انجمن رهبران تجارت جهانی (GLOBAL TRADE LEADERS CLUB) شد.

این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین‌ شرکت بورسی صنعت ساختمان از لحاظ میزان سرمایه و دارایی در کشور موفق به کسب جایزه بین‌المللی یادشده در سال ۲۰۱۸ شد.

بنابراین گزارش، کمیته انتخاب جایزه بین‌المللی ساختمان انجمن رهبران تجارت جهانی دارای ۷۵۰۰ عضو از ۹۵ کشور جهان مستقر در اسپانیا است که هر ساله طی مراسمی اقدام به اهدای اعتبارنامه و تندیس مربوطه به شرکت‌های معتبر دارای برند در بخش کمیت و کیفیت پروژه‌های دردست اجرا در بخش ساختمان می‌کند.

مزیت دریافت اعتبارنامه و تندیس سالانه انجمن رهبران تجارت جهانی در بخش ساختمان باتوجه به جنبه بین‌المللی آن برای برندینگ و اعتبار شرکت، در داخل و خارج از کشور نیز بسیار با اهمیت و قابل استناد در مراجع بین‌المللی است و در آینده مسیر همکاری با شرکای خارجی را بیش از پیش تسهیل خواهد کرد.

لازم بذکر است شرکت بین المللی توسعه ساختمان در تاریخ هشتم بهمن سال ۱۳۶۴ به نام شرکت سرمایه گذاری ساختمان (سهامی خاص) تحت شماره ۳۵۵۲ در تبریز به ثبت رسید. در پی مصوبات مجامع عمومی فوق العاده از سال های ۱۳۷۷ الی ۱۳۸۳ محل قانونی شرکت از تبریز به تهران منتقل و تحت شماره ۱۴۲۵۸۳ در اداره ثبت شرکتهای تهران ثبت گردید. شرکت بین المللی توسعه ساختمان (سهامی عام) از تاریخ ۱۳۸۳/۰۷/۲۰ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و به عنوان چهارصد و چهاردهمین شرکت در فهرست شرکت های بورسی درج گردید.

این شرکت بعنوان هلدینگ ساختمانی شرکت سرمایه گذاری غدیر(سهامدار عمده) با بهره گیری از توان فنی و مهندسی شرکت های تابعه در جایگاه بزرگترین شرکت بورسی صنعت ساختمان و در جهت نیل به اهداف و استراتژی های تدوین شده هلدینگ چند رشته ای غدیر گام بر می دارد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا