اجتماعیاقتصادیدسته‌بندی نشدهشهری

جزئیات انهدام باند بزرگ فرار مالیاتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن اعلام متلاشی شدن باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز، از بازداشت ۴ عضو این شبکه خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز، در راستای دستورات اخیر ریاست قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی و فرار مالیاتی و برخورد قاطع با اخلالگران نظام اقتصادی، باند بزرگ فرار مالیاتی در شیراز متلاشی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعلام این مطلب، از بازداشت ۴ عضو این شبکه خبر داد که با تأسیس ۱۳ شرکت صوری به نام افراد محجور و اخذ کارت‌های بازرگانی به نام این افراد، به اخذ دلار دولتی و همچنین فرار مالیاتی اقدام کرده بودند.

حیدر آسیابی افزود: این شبکه اقدام به اخذ دلارهای دولتی در قالب شرکت‌های صوری داشته و در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی آن، محرز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه اعضای این شبکه با ماه‌ها کار تحقیقاتی و با تلاش سربازان گمنام اداره اطلاعات فارس دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه ۱۱ بازپرسی ویژه جرایم فرار مالیاتی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل و رسیدگی به آن در حال انجام است و تحقیقات تکمیلی درباره میزان تعهدات ارزی این افراد در دست بررسی است.

منبع: فارس

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا