دسته‌بندی نشدهشهریمیراث فرهنگی

حضور استاد قورچیان هنرمند پیشکسوت نقاشی در برج آزادی

سرویس فرهنگ و هنر؛هنرمند پیشکسوت نقاشی، کیومرث قورچیان از برج آزادی بازدید کرد.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از روابط عمومی برج آزادی، استاد قورچیان فارغ التحصيل دانشکده هنرهای زیبا رشته نقاشی و دارنده درجه یک هنری از شورای ارزشیابی وزارت ارشاد است ، با برگزاری بیش از 100 نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج کشور جزء هنرمندان پیشکسوت نقاشی می‌باشد.

ایشان پس از نشست دوستانه با سید عباس عظیمی رئیس برج آزادی از مجموعه نیز بازدید کرد و به احساس پرواز گونه خود از زیبایی شگفت انگیز و وحدت معماری این بنای ملی اشاره کرد.

قورچیان گفت این مجموعه با این عظمت معماری قابلیت توسعه و توجه جهانی دارد. به منظر زیبا شناختی نکشانم بسیار برنامه و طرح‌ها هنگام بازدید از ذهنم خطور کرد که دور ازتجربه هایم نیست تا به مدد این مدیر لایق و پشتیبانی های همه جانبه بخصوص مادی و مالی سازمان‌هایی ذیربط و دوری از تنگ اندیشی‌ها به عمل درآید، بلکه آنگونه که شایسته است از سیطره منطقه‌ایی و ناحیه‌ای خارج و بر بام جهان بایستد. به امید روزی هستم که با یک همایش، نمایش، سمینار و پرفورمنس بین المللی قدرت و ارزشهای زیبا شناختی برج آزادی، این هنر ومعماری سرزمین تاریخی ایران زمین را با توسعه هنر و فرهنگ دلنشینمان به محک تجربه بگذارم تا هنرمندی و جوانمردی یکه سواران ایران عزیز را به رخ جهانیان بکشانم.

وی در پایان تاکید کرد که شهرداری تهران مسئولیت خود را برای تردد آسان و بدون خطر برای بازدیدکنندگان با بازگشایی زیرگذر شرقی، احداث زیر گذر برای پارکینگ مجموعه و نصب چندین سرعت گیر در خیابان های اطراف میدان انجام دهد که واقعا انجام نشدن این مهم در این ۴۰ سال و اندی جای سوال و تامل دارد و بهتر است بگویم این کوتاهی در انجام وظایف برای حفظ جان شهروندان و رعایت حقوق شهروندی جای سوال دارد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا