اتاق بازرگانیاتاق بازرگانی ایران

حضور خاموشی در هتل لاله

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی در هتل لاله تهران از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۱ اسفند ماه شروع شد.  از همان ابتدای شروع انتخابات شاهد حضور فعالان بخش خصوصی جهت رای دادن به کاندیدای مورد نظر خودشان بودیم.

این دور همانند دورهای سابق لیست‌های متعددی منتشر شد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی بودند. تا اواخر روز چهارشنبه لیست‌ها به طور پیوسته در حال تغییر بود که حکایت از اختلاف شدید در بین اعضای گروه‌ها می‌داد.

در نهایت روز پنج شنبه لیستی با عنوان “شایستگان” منتشر  شد که غافلگیری بسیاری از گروه‌ها را در پی داشت، چرا که در سرلیست آن‌ها نام بزرگان فعالان بخش خصوصی همچون سید علی نقی خاموشی، یحیی آل اسحاق، اسداله عسگر اولادی و علاء میر محمد صادقی به چشم می‌خورد که عمر خود را در این عرصه گذاشتند.

در ابتدای صبح آقای خاموشی با جمعی از اعضای گروه شایستگان پای صندوق رای رفتند و به لیست مورد نظر خودشان(شایستگان) رای دادند.

 

یحیی آل اسحاق با کد انتخاباتی ۱۳۲( بخش بازرگانی) ، سید علی نقی سید خاموشی با کد انتخاباتی ۴۶۲ ( بخش صنعتی)، اسداله عسگر اولادی با کد انتخاباتی ۸۲۶( بخش کشاورزی) و علاء میرمحمد صادقی با کد انتخاباتی ۶۲۴ ( بخش معدن) سر گروه‌های لیست شایستگان هستند. جدول زیر اعضای این لیست می‌باشند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا