اجتماعیشهری

حضور پررنگ نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن و جشن ۴۴ سالگی انقلاب

میترا یزدچی

مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده طیف‌های مختلف مردم بخصوص نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن و جشن ۴۴ سالگی انقلاب در نقاط مختلف ایران برگزار شد.

                                                   

به گزارش اقتصاد روز، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح در حدود ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای کشور برگزار شد.

مردم سراسر ایران امسال هم در ۲۲ بهمن با به نمایش گذاشتن همبستگی خود دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کردند و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مناسبتی است تا هر سال مردم سراسر کشورمان یکصدا شوند، حماسه ای که هر سال پر شورتر از سال قبل برگزار می شود. اتحادی که هیچ گاه از بین نرفته بلکه در کشاکش زمان محکم تر شده است.

بازتاب گسترده در رسانه های خارجی

رسانه‌های جهان به طور گسترده مشارکت مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مورد توجه قرار دادند.

راهپیمایی امروز مردم ایران در چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در مسیر‌های تعیین شده با حضور گسترده ملت ایران در سراسر کشورمان برگزار شد، در رسانه‌های خارجی مورد توجه قرار گرفت.

روز ۲۲ بهمن که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و به عنوان روز ملی ایران شناخته می‌شود، هر ساله زمان برگزاری جشن و گرامیداشت است و مراسم ویژه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمام سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها و خانه‌های فرهنگ ایران در ۷۰ نمایندگی و بیش از ۵۰کشور با حضور ایرانیان برگزار می‌شود.

رسانه صهیونیستی آی ۲۴ ضمن پوشش خبر راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت: مردم ایران با حضور در این راهپیمایی شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند. این رسانه به نمایش قدرت نظامی ایران در اطراف میدان آزادی نیز پرداخت.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا