اجتماعیشهری

حناچی: تهران برای کمک به مردم اهواز بسیج شده است

شهردار پایتخت با بیان اینکه تهران برای کمک به مردم سیل زده اهواز بسیج شده است گفت: شهرداری نیز با اعزام نیروهای مهندسی، پشتیبانی، خدماتی، ماشین آلات سنگین و تجهیزات فنی به این کمک‌ها پیوسته است.

به گزارش اقتصاد روز به نقل  از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، پیروز حناچی صبح امروز با حضور در منطقه سیل زده کوت سید نعیم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری تهران به عنوان معین استان خورستان است اظهارداشت: تمام تلاش ما سرازیر کردن کمک‌های مردمی و تجهیزات مورد نیاز به روستاهای مستقر در دشت آزادگان مانند کوت سیدنعیم، بستان و سایر مناطق است.
وی اظهارداشت: مردم سیدنعیم با احداث سیل بندها در موقعیت مناسب با ارزش ترین خدمت را به منطقه کردند زیرا احداث این سیل بندها ورود آب به دشت‌های پایین دست را متوقف کرد.
حناچی با بیان اینکه دشت آزادگان همواره با بحران سیل سر و کار داشته و در سال‌های 58 و 47 و سال‌های جنگ شاهد سیل‌های گسترده در این منطقه بودیم افزود: در حال حاضر تلاش می شود با کمک مردم منطقه سیل بندها تثبیت شود؛ اما سیل موضوعی است که باید با تلاش همه و ایجاد زیر ساخت مناسب برای همیشه حل شود.
به گزارش ایرنا و براساس اعلام شهرداری تهران تاکنون 205 نفر از شهرداری تهران از جمله 75 راننده و کمک راننده ماشین آلات، 130 نیروی انسانی جهت کمک در موکب های امدادرسانی و سه تیم پزشکی همراه با تجهیزات و دارو به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شده اند.
علاوه بر آن 50 دستگاه ماشین آلات شامل 22 دستگاه کامیون، 8 دستگاه کمرشکن، 6 دستگاه لودر، 3 دستگاه جرثقیل و یک دستگاه نورافشان، 4 دستگاه حمل زباله، یک خاور، 4 دستگاه پیک آپ و یک دستگاه سواری ماشین آلات و تجهیزات شهری نیز برای امدادرسانی به این استان سیل زده اعزام شده است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا