اقتصادینفت و انرژی

خانه | اقتصادی | نفت و انرژی شناسایی 500 مگاوات ظرفیت مولدهای برق اضطراری در تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، گفت: حدود 500 مگاوات ظرفیت شناسایی شده مولدهای برق اضطراری مشترکان در تهران وجود دارد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ موضوع تغییر ساعات اداری در سطح حاکمیتی را به منظور مدیریت موثر پیک تابستان مورد تاکید قرارداد و گفت: حدود 500 مگاوات ظرفیت شناسایی شده مولدهای برق اضطراری مشترکان در تهران وجود دارد.

وی از چالش‌های بهره‌برداری مناسب از آنها را تامین سوخت و امکان مدیریت مولد مشترکان خاص عنوان کرد و افزود: در این خصوص اقداماتی جهت رفع این مشکلات در جریان می‌باشد.

غلامرضا خوش‌خلق، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در این نشست موضوع بهره‌برداری مناسب از ظرفیت مولدهای تولید پراکنده و اضطراری مشترکان را به ویژه در زمان پیک و کمبود تولید را از دیگر موارد پیگیری آن شرکت اعلام کرد.

گفتنی است از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست می‌توان به تشریح وضعیت شبکه توزیع و فوق توزیع و اقدامات مربوط به مدیریت مصرف مشترکان در تابستان سال جاری، اعلام اولویت‌های توسعه شبکه فوق توزیع در زمینه احداث پست‌های جدید، تقویت پست‌های موجود، بهینه‌سازی شبکه هوائی و زمینی تغذیه پست‌های فوق توزیع، توسعه فیدرهای 20 کیلوولت به منظور گذر پایدار از پیک بار تابستان 98 و بحث و تبادل نظر دراین خصوص اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا