اجتماعیشهری

خدمت پیشکسوتان و استادان عزیزم

سرویس فرهنگ و هنر ؛ به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی اقتصاد روز ؛ سید عباس عظیمی همزمان با شروع  انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یادداشتی نوشت:

باسلام و احترام فراوان

به عنوان یک شاگرد درس پس می دهم و مطلب ذیل را تقدیم می کنم:

به گزارش اقتصاد روز، قابل توجه استادانی که تا این لحظه همچنان اصرار دارند به پای صندوق های رای نروند .
من هم به عنوان یک شهروند به تمامی مشکلات و سختی هایی که در کشور داریم واقف و شاکی هم هستم.
به فساد ، به رانت خواری ها، به ضعف مدیریت ها و به خیلی چیزهای دیگر!
ولی باید بگویم اگر انتخابات پر شور نباشد و وجهه ی کشور در صحنه ی بین المللی تخریب شود ، شما به عنوان شهروند فرهیخته ایرانی و سایر شهروندان در جهان تخریب خواهید شد و از این به بعد انتظار نداشته باشیم که در مبادی ورودی کشورها ایرانیان را افتخار آفرین تحویل بگیرند!
در یک مثال عامیانه ، اگر در خانواده ای مرد یا زن خانواده به هر دلیل ولو موجه ! توسط هر یک از اعضای خانواده در نزد دیگران تخریب شوند ، همه ی اعضای خانواده در جامعه تخریب می شوند.
بهتر است رئیس جمهوری که انتخاب می کنیم با آرای قابل قبول باشد تا هم در داخل کشور قدرت لازم برای رفع مشکلات را داشته باشد و هم در خارج کشور وجهه ی یک مقام ارشد با اقتدار و با پشتوانه مردمی جلوه کند ، والا خیلی انتظار شق القمر از این رئیس جمهور نداشته باشیم که اول خودمان به عنوان شهروند به او پشت کرده ایم !
قطعا دشمنان قسم خورده در هر جلسه و مجمع بین المللی با چشم حقارت به او و به ایران خواهند نگریست و نتیجه ی اینگونه اتفاقات مشخص است که هر چه هست به نفع کشورمان و مردم نیست.
ما می توانیم با هم همت کنیم و مشکلات کشور را با اتکای به ظرفیت های داخلی درست کنیم ، همانگونه که با حمایت شما عزیزان همت کردیم و موسسه ای را ساختیم
🙏❤
بااحترام
سید عباس عظیمی

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا