ارتباطات و فناوری

رایتل پیشگام در ارایه خدمات نوین است

رئیس شورای راهبردی ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در بازدید از شرکت خدمات ارتباطی رایتل از شیوه عملکرد این اپراتور در راستای ارایه سرویس‌های نوین خدماتی قدردانی کرد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از روابط عمومی رایتل، فریدون وردی نژاد رئیس شورای راهبردی ارتباطات نهاد ریاست جمهوری و مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر رئیس جمهوری از ساختمان مرکزی رایتل بازدید و با سرپرست مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس سعید کریم‌زاده، سرپرست مدیریت عامل رایتل به تشریح دستاوردها و پیشرفت‌های اخیر رایتل، برنامه‌های سال جاری و تلاش این اپراتور در راستای ارایه سرویس‌های خدماتی پرداخت.

کریم زاده با ذکر خدمات نوین و تأکید بر حرکت به سمت هوشمندسازی بیشتر رایتل از آمادگی این اپراتور برای کمک به دولت الکترونیک خبر داد و گفت: شرکت خدمات ارتباطی رایتل ظرفیت و بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمات دولت الکترونیک دارد.

وردی‌نژاد نیز دراین دیدار با تقدیر از رویکرد رایتل، از این اپراتور به عنوان پیشگام در ارایه خدمات نوین یاد کرد و در خصوص فراهم‌سازی بسترهای نوین اطلاع‌رسانی مطالبی را عنوان کرد.

رئیس شورای راهبردی ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در ادامه با حضور در اداره کل برند و ارتباطات رایتل و گفتگوی صمیمی با  پرسنل این اداره کل، نکاتی را در جهت بهبود وضعیت شرکت ارائه کرد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا