اجتماعیمسکن و شهرسازی

زمین خواران 100 میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: اعضای سه نفره باند جعل سند و زمین خواری 100 میلیارد ریالی در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اقتصاد روز سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی ارجاع یک پرونده زمین خواری دادسرای جنایی کرج به پلیس آگاهی استان البرز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: درتحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که افرادی در قالب یک باند با جعل مدارک شناسایی و مستغلات به طور ماهرانه اقدام به تصاحب املاک بلاصاحب یا اراضی بیت المال کرده اند.
نادربیگی خاطرنشان کرد: اعضای این باند با همکاری یکی از دفاتر رسمی ضمن جعل امضای صاحبان املاک مورد نظر اقدام به تنظیم اسناد عادی و متعاقب آن صدور وکالت و طرح موضوع در دادسرای حقوقی و اخذ آرای غیابی کرده برای این املاک سند جعلی دریافت می کردند.
رئیس اداره آگاهی البرز گفت: این افراد املاک تصاحب شده را به صورت غیرقانونی به افراد دیگر می فروختند که توسط پلیس به دام قانون افتادند.
وی افزود: متهم اصلی پرونده در اعترافات خود اذعان داشت که اسناد املاک بلاصاحب را در برخی شهرستان های استان با همکاری 2 همدست خود به 20 نفر به مبلغ 100 میلیارد ریال فروخته است.
وی گفت: متهمان دستگیر شده با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا