اقتصادیحمل و نقلدسته‌بندی نشدهصنعت و تجارت

ساعتی یک پرواز از ترمینال سلام فرودگاه امام انجام خواهد شد

مدیرعامل سابق شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازها از ترمینال سلام فرودگاه امام در سال جدید به ساعتی یک پرواز افزایش خواهد یافت.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از ایرنا،«علی رستمی » در مراسم تودیع خود که در هتل شهر فرودگاهی امام خمینی و با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد گزارشی از عملکرد حضور ١٤ ماهه خود در فرودگاه امام ارائه کرد.

وی با اعلام اینکه پس از افتتاح ترمینال سلام در خردادماه اکنون پنج ایرلاین از این ترمینال پرواز دارند، گفت:روزانه هفت پرواز از این ترمینال انجام می شود که به زودی به روزی ١٥ پرواز خواهد رسید.

رستمی افزود: وقتی به سرپرستی شهر فرودگاهی منصوب شدم، منطقه شهر فرودگاهی تنها نام فرودگاه را یدک می کشید و تلاش شد ساختمان های نیم کاره پایان یابد و جذب سرمایه گذار آغاز شود.

وی گفت: اکنون ساختمان گمرک و منطقه آزاد تکمیل شده است و بعد از افتتاح منطقه آزاد در شهر فرودگاهی بیش از ٥٠ شرکت نام خود را در این منطقه ثبت نام کردند.

مدیرعامل سابق شهر فرودگاهی امام ادامه داد: بیش از ٩٠ سرمایه گذار که بیشتر آنها داخلی هستند درخواست سرمایه گذاری در منطقه آزاد شهر فرودگاهی را دارند که با تکمیل زیرساخت‌ها امکان جذب سرمایه گذار بیشتر فراهم خواهد شد.

به گفته رستمی در سال ٩٧ و با هدف افزایش ایمنی پروزها، ٦٣ هزار ساعت آموزش به پرسنل فرودگاه در بخش‌های مختلف داده شده است.

مدیرعامل سابق شهر فرودگاهی حضرت امام اضافه کرد: اکنون بستر پروازهای داخلی از فرودگاه امام با توسعه ترمینال یک و همچنین افتتاح ترمینال سلام فراهم شده است.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا