اتاق بازرگانیاتاق بازرگانی ایراناجتماعی

شافعی مجددا رئیس اتاق ایران شد

ترکیب هیات رئیسه هم تغییر چندانی نکرد

محمد امیرزاده و غلامحسین جمیلی، ۲ عضو جدید هیات رئیسه

پس از اینکه یونس ژائله و غلامحسین شافعی به عنوان دو کاندیدای انتخاب رئیس اتاق ایران سخنرانی خود در نشست هیات نمایندگان را آغاز کردند، شافعی با 302 رای از 448 رای برای بار دیگر رئیس اتاق ایران شد.به گزارش اقتصاد روز ، پس از اینکه یونس ژائله و غلامحسین شافعی به عنوان دو کاندیدای انتخاب رئیس اتاق ایران سخنرانی خود در نشست هیات نمایندگان را آغاز کردند، شافعی با ۳۰۲ رای از ۴۴۸ رای برای بار دیگر رئیس اتاق ایران شد.این جلسه در واقع گام پایانی انتخابات اتاق بازرگانی ایران بوده است.

پیش از انجام رای‌گیری، شافعی به عنوان رئیس فعلی و کاندیدای ریاست مجدد انتخابات اتاق بازرگانی ایران وعده داد که مرکزی مانند مرکز پژوهش‌های مجلس در اتاق بازرگانی توجه شود و علاوه بر این، در دوره جدید اتاق بازرگانی به دیپلماسی اقتصادی توجه شود.پس از انتخاب رئیس اتاق بازرگانی، چند نفر از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران برای نائب رئیسی اتاق بازرگانی اعلام کاندیداتوری کردند. محمد امیرزاده، محمدرضا انصاری، محمد صادق حمیدیان، مهدی بخشنده، حسین سلاح‌ورزی، مسعود خوانساری، جمال رازقی و محمد حسین روشنک آمادگی خود را برای کاندیداتوری نائب رئیسی اتاق بازرگانی ایران اعلام کردند.

در نهایت حسین سلاح‌ورزی، مسعود خوانساری، محمدرضا انصاری و محمدامیرزاده به عنوان نائب رییس، غلامحسین جمیلی، خزانه‌دار و کیوان کاشفی به عنوان منشی هیات رییسه انتحاب شدند. از این میان جمیلی و کاشفی دو چهره جدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران محسوب می‌شوند.حسین پیرموذن و پدرام سلطانی دو چهره‌ای هستند که در این دور از فعالیت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران دیگر در هیات رئیسه حضور ندارند.

دکتر پرویز عطایی مدیریت پایگاه اقتصاد روز و تمامی همکاران پایگاه اقتصاد روز،انتصاب شایسته ایشان را تبریک عرض نموده و از پروردگار منان توفقیات روز افزون ایشان را خواستاراست.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا