بازرگانیصنعتصنعت و تجارت

صادرات ۱۳۰ میلیون دلار محصولات فولادی آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات فولاد از اران وبیدگل خبر داد.
به گزارش اقتصاد روز و به نقل از مهر، اظهار داشت: افزون بر ۱۳۰ میلیون دلار محصولات فولادی در سال‌جاری از سوی صنایع شهرستان آران و بیدگل به مقصد کشورهای دیگر صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایشی ۹۰ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین محصولات فولادی آران و بیدگل به مقصد کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان، افغانستان، پاکستان، امارات متحده عربی، عراق، قطر و گرجستان صادر شده است.

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: استقرار صنایع فولادی می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال بیشتر دانش‌آموختگان دانشگاهی جویای کار هم باشد و گسترش آن پیشرفت اقتصادی و صنعتی شهرستان آران و بیدگل را تضمین کند.

بایبوردی بیان کرد: راه‌اندازی صنایع بالادستی و پایین دستی فولاد در این شهرستان ضروری است چرا که به عنوان صنعت مادر می‌تواند با خارج کردن منطقه از شرایط تک محصولی، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ کارخانه و حرفه وابسته را نیز به تحرک وادار کند.

وی با بیان اینکه فولاد آران و بیدگل در شرایط تحریمی صنعت فولاد توانسته صادرات خود را به ۲ برابر افزایش دهد، تصریح کرد: این واحد به خوبی شعار سال و منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رونق تولید و صادرات محوری را محقق کرده است؛ که جای تقدیر دارد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا