اقتصادیصنعت و تجارتمعدن

طرح ارتقا و جایگزینی مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه تصویب شد

اجرای طرح ارتقا و جایگزینی مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه و راه اندازی ساختار G3 سند سیاست های گواهی الکترونیکی زیر ساخت کلید عمومی کشور با حضور وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت مصوب شد .

به گزارش اقتصاد روز به نقل از وزارت صمت، در این نشست که با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و اعضای شورا در بیست و ششمین جلسه شورای سیاست گذاری گواهی الکترونیکی کشور صورت گرفت همچنین انتخابات اعضای کمیته نظارتی نیز برگزار شد و مقرر شد کمیته با حضور 7 نفر تشکیل شود .

وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت ، وزارت کشور ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران ، ریاست جمهوری و سازمان نظام مهندسی رایانه ای 7 عضو این کمیته هستند.

در این نشست وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت بر سهولت ، تسریع و اصلاح امور در هر اقدامی از سوی این شورا و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تاکید کرد .

رحمانی گفت : رییس محترم جمهور هم همواره بر کاهش فساد و سهولت کار و خدمات رسانی بهتر تاکید دارد و بنده نیز تاکید دارم موانع الکترونیکی شدن فرایند انجام امور برطرف و تسریع شود .

وی تصریح کرد : اگر مشکلی هست در این شورا مطرح شود ، سعی در پایین آمدن هزینه ها و تسریع در امور مردم داشته باشیم چرا که برخی خدمات هنوز هم روان نیست.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا