صنعتصنعت و تجارت

طنین خوش تغییر در تامین مواد و رونق تولید

سخنگوی شرکت دخانیات ایران خبر داد:

سخنگوی شرکت دخانیات ایران از تلاش شبانه روزی در بخش تامین مواد اولیه و بازگشت رونق تولید به خطوط مجتمع های تولیدی دخانیات خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز ، مهندس سید محمد عظیمی در گفت و گویی افزود: با پیگیری های مستمر مدیریت ارشد جهت تامین منابع و مواد اولیه ضروری به منظور تولید محصولات دخانی و همکاری و هم افزایی بخش های تامین و تولید، خطوط تولید در شرکت دخانیات ایران مجددا احیا و فعال شد.

مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران با تاکید بر تاثیر حضور مدیر عامل جدید شرکت در این روند گفت: با حضور دکتر افضلی احیا و فعال سازی خطوط تولیدی بر اساس تعداد روزها و شیفت های کاری، نوع محصول تولیدی، تعداد ماشین آلات تولید کننده سیگارت و دلایل توقف در سه ماهه سوم سال منتهی به آذر 98 گزارش و مورد بازبینی قرار گرفت.

مهندس عظیمی با اشاره به سال رونق تولید گفت : دلیل اصلی توقف ماشین آلات، عدم ارائه برنامه تولید و کمبود و فقدان مواد اولیه ضروری به علت عدم پیش بینی در تامین مواد گزارش شده است.

وی افزود :با برگزاری منظم جلسات تامین و تولید و پیگیری ها و دستورات صریح داده شده، با جدیت در خصوص اولویت بندی تامین مواد اولیه و تلاش جهت احیا خطوط تولیدی، تکمیل سبد محصولات و تولید محصولات متوقف شده، تغییرات محسوسی در روند تولید اتفاق افتاده است.

وی افزود: با توجه به تامین مواد اولیه در دی ماه سال جاری و افزایش تولید و احیا شیفت های کاری به 2 و 3 شیفت و تولید شبانه روزی، ابزار امیدواری کرد در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تداوم تامین مواد و حمایت همه جانبه از تولید ملی و کارگر ایرانی در راستای تقویت برندهای ملی گام برداریم.

وی شفاف سازی و حذف واسطه ها را از برنامه های این شرکت دانست و گفت: برای نخستین بار سامانه شناسایی تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت دخانیات ایران بزودی راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است با وجود تحریم های ظالمانه کشورهای خارجی، فرآیند دشوار واردات و ترخیص در مبادی ورودی کشور، محدودیت های بانکی برای تبادل ارز، قاچاق کالا و ورود بی رویه محصولات دخانی بی کیفیت باعث شده است تا روند مثبت ایجاد شده بدون حمایت ها و پشتیبانی نهادهای بالادستی و سهامداران شرکت ناپایدار باشد و امید است فرآیند تولید همچنان تا پایان سال جاری و در سال آتی ادامه یابد و تحقق سهم بیست درصدی بازار در سال آینده با افزایش تولید دور از دسترس نخواهد بود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا