اجتماعیاشتغالگزارش ویژهیادداشت

لزوم استعدادیابی برای نسل جدید فوتبالی ها

رسول سپاسگزار:

دکتر پرویز عطایی – رسول سپاسگزار، فوتبالیست مستعد و جوان، با اشاره به عدم توجه به کسانیکه در سیستم فوتبال کشور پارتی ندارند بر لزوم استعدادیابی برای ایجاد نسل جدید فوتبالی ها تاکید کرد. وی در گفتگو با اقتصاد روز افزود: در دیداری که با سرمربی یکی از تیم های بزرگ کشور داشتم با وجود تائید ایشان در رابطه با استعداد های بالای من ولی کمکی در رابطه با ورود به تیم به من نشد.
این فوتبالیست 23 ساله و جوان که تاکنون با تیم های ورامین در پست هافبک وسط بازی کرده و از کشور عمان نیز برای بازی در تیم های آنها درخواست داشته است اظهار داشت: متاسفانه با توجه به عدم استقبال تیم های داخلی ما ناچاریم به سمت سایر کشورها برویم تا هم تامین مالی خوبی داشته باشیم و هم زمان را از دست ندهیم.
«سپاسگزار» در رابطه با نحوی آشنایی و آموزش فوتبالش گفت: من از کودکی به ورزش فوتبال علاقه داشتم و هر روز به سالن ورزشی می رفتم تا اینکه در سن 13 سالگی با کلاس های آموزشی آقای آتیلا حجازی، فرزند مرحوم ناصر حجازی، آشنا شدم و مدت دو سال در آنجا تحت آموزش های حرفه ای مدرسه فوتبال قرار گرفتم. بعد از آن هم وارد تیم جوانان تهران شدم و در همان مسابقه تیم ما رتبه اول کشوری را بدست آورد و سه سال پیاپی هم موفق به دریافت مدال طلای مسابقات کشوری شدیم.
وی بعد از آن به سربازی رفته و در تیم وزارت دفاع هم دو سال بازی و موفقیت های نیز کسب کرده افزود: پس از آن هرچی برای ورود به تیم های معتبر کشوری اقدام کردم به نتیجه نرسیدم و فکر می کنم علتش آن است که من پارتی نداشتم.
او که از یکسالگی تحت پوشش بهزیستی بوده و با حمایت های این سازمان به این موفقیت ها دست یافته ادامه داد: جوانان ایرانی خیلی بااستعداد هستند ولی کمتر کسی به آنها می کند.
با توجه به مطالب فوق و مدیریت توانمند و سازنده وزیر محترم ورزش و جوانان، آقای دکتر سلطانی فر، انتظار می رود این استعدادها و علی الخصوص این فرزند عزیز تحت پوشش بهزیستی مورد توجه و عنایت ویژه وزیر محترم قرار گرفته تا در خبر بعدی ورود ایشان به یکی از تیم های معتبر کشور را داشته باشیم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا