اقتصاد کلان و بودجهاقتصادی

مجلس با حضور دولتی‌ها راهکارهای اجرایی «شعار سال» را بررسی می‌کند

دولت برای تحقق «مهار تورم، رشد نقدینگی» برنامه ارائه دهد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پس از تعطیلات نوروز، مجلس با دعوت از تیم اقتصادی دولت راهکارهای اجرایی «شعار سال» را بررسی می‌کند و از آنها برنامه می‌خواهد.

به گزارش اقتصاد روز از آنا ، محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به شعار سال  ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم، رشد تولید»، گفت: متاسفانه شعار‌های سال منحصر به شعار شده و صدا و سیما و دستگاه‌ها به زدن بنر، تابلو و سربرگ مکاتباتشان اکتفا کرده‌اند، درحالی که توقع این است که شعار‌های سال به‌عنوان نقشه راه مجلس و دولت قلمداد شود.

وی بیان کرد: مصوبات مجلس و هیئت دولت  باید در راستای محقق شدن شعار‌ سال باشد و با توجه به اینکه مردم بیشتر در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال و نظایر آن با مشکل مواجه هستند، لازم است در این حوزه اقدامات اساسی انجام شود.

نماینده مردم اراک در مجلس اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی در ابتدای سال ۱۴۰۲ از وزرای مربوطه(تیم اقتصادی دولت) برای حضور در جلسه علنی دعوت خواهد کرد و نسبت به برنامه‌ها و راهکاری عملیاتی برای اجرایی شدند شعار سال گذشته از آن‌ها سوال خواهد کرد.

آصفری درباره نظارت مجلس برای تحقق «شعار سال»، گفت: مجلس در محقق شدن شعار سال گذشته قانون خوبی را به عنوان قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تصویب کرد. همچنین ما در ابتدای امسال، دولت را در رابطه با اقدامات صورت گرفته در جهت اجرایی شدن شعار سال به مجلس دعوت می‌کنیم.

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا