اقتصادیبانک و بیمه

مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم بانک آینده دریافت شد

مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم بانک آینده دریافت شد
بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین و تکمیل سبد خدمات خود مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم را از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران دریافت کرد.
به گزارش اقتصادروز و به نقل از  روابط عمومی بانک آینده، بانک مرکزی ج.ا.ایران با درخواست بانک آینده برای انجام عملیات ارزی در سطح مراحل دوم و سوم، موافقت کرد تا این بانک بتواند خدمات بیشتر و بهتری را به مشتریان، سهام‌داران و دیگر ذی‌نفعان ارائه کند.
بانک آینده که پیش از این در سال 1398، مجوز عملیات ارزی مرحله اول را اخذ کرده بود، با فراهم آوردن زیر ساخت‌ها و پیگیری‌های لازم، موفق به کسب مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم شد.
مجوز عملیات ارزی مرحله دوم و سوم، در چارچوب «دستورالعمل صدور اجازه‌نامه عملیات ارزی مؤسسات اعتباری» توسط مدیریت کل مقررات مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی اداره مجوزهای بانکیِ بانک مرکزی ج.ا.ایران، به بانک آینده اعطا شده است.
بانک آینده از این‌ پس می‌تواند تمام عملیات ارزی همچون: افتتاح حساب (جاری، پس‌انداز و سپرده مدت‌دار)، گشایش اعتبار اسنادی (صادراتی و وارداتی)، بروات اسنادی، صدور ضمانت‌نامه ارزی، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار، صدور حواله‌های ارزی، انجام قراردادهای تأمین مالی (کوتاه، میان و بلندمدت)، بازارهای بین‌بانکی ارزی، انتشار اوراق بهادار و مواردی از این قبیل را در چارچوب مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی، اجرا کند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا