حمل و نقلصنعت و تجارت

مجوز 20 هزار و 650 پرواز نوروزی صادر شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی:

مجوز 20 هزار و 650 پرواز نوروزی صادر شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز 20 هزار و 650 مورد پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی برای نوروز امسال خبر داد.

به گزارش اقتصاد روز به نقل از سازمان هواپیمایی کشور، «رضا جعفرزاده» در جلسه هماهنگی روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به ارائه گزارشی از صدور مجوز پروازهای نوروزی پرداخت و گفت: پروازهای نوروزی امسال از 25 اسفند ماه 96 آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: از تعداد کل مجوزهای صادر شده، 17 هزار و 282 مورد پرواز به صورت برنامه ای و سه هزار و 376 سورتی پرواز به صورت فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در این جلسه بر برنامه ریزی برای وحدت رویه در انعکاس اخبار و اطلاعات پروازهای نوروزی، اطلاع رسانی و پاسخ گویی به موقع، شفاف و تکریم مسافران تاکید کرد.
وی گفت: با توجه به بعضی اخبار و گزارش هایی که در فضای مجازی در خصوص پروازها منتشر می شود، روابط عمومی ها قبل از هر گونه واکنش مبنی بر رد یا تکذیب مطالب، اطلاع رسانی کارشناسی و تخصصی را در اولویت قرار دهند.
جعفرزاده افزود: همچنین مقرر شده تا شرکت های هواپیمایی به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی ناشی از فروش بلیت هواپیما بیرون از کلاس نرخی اعلام شده، نحوه توزیع و فروش بلیت های خود را مدیریت کنند.
وی افزود: در این راستا شرکت ها باید در صورت هر گونه تغییر در انجام پروازها، از طریق شماره تلفن های در اختیار و همچنین توسط روسای ایستگاهها، در ترمینال ها و با هماهنگی و همکاری با رسانه ها اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورند که در این مقطع نقش روابط عمومی ها در جلب رضایت مردم بسیار تعیین کننده است.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سازمان همواره چگونگی فعالیت شرکت های هواپیمایی را از طریق بازرسی ها و گزارشات رسیده رصد می کند، گفت: بی تردید یکی از ملاک های مورد ارزیابی عملکرد شرکت ها در پایان پروازهای نوروزی اهتمام به حقوق مسافران و پاسخگویی به مردم خواهد بود.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا