صنعت و تجارتگردشگری

مراجعات گسترده فعالان گردشگری روس به آژانس های مسافرتی ایرانی، نوید بخش همکاری های خوب آینده

محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه MITT مسکو:

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس: با توجه به شرایط پیش آمده می توانیم گردشگران روسیه را به سمت ایران سوق دهیم و سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کنیم.

به گزارش اقتصاد روز از روابط عمومی ستاد نمایشگاه، دشتی اردکانی در حاشیه برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو با حضور در پاویون ایران، درباره حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان در این رویداد بین المللی گفت: امسال با تلاش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشارکت بخش خصوصی، حضور کشورمان در نمایشگاه MITT 2023 مسکو، بسیار چشمگیر است و طراحی پایون و برنامه های پیش بینی شده به شیوه ای انجام و اجرا شده که پاویون ایران مانند نگینی در میان غرفه های دیگر کشورها می درخشد.

او افزود: خوشبختانه در این چند روز مراجعات خیلی زیادی از سوی شرکت های گردشگری روسیه، شرکت های حاضر در نمایشگاه از دیگر کشورهای جهان داشتیم که مایل به همکاری با فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران هستند و این امر نوید بخش همکاری های خوب و موثری در این زمینه است.

 

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده می توانیم گردشگران این کشور را به سمت ایران سوق دهیم و سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کنیم. در این راستا حضور در این رویداد بین المللی برای دستیابی به این هدف بسیار مهم و اثر بخش است.

 

دشتی اردکانی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه این نمایشگاه مورد توجه مردم و شرکت های روسیه و همچنین شرکت کنندگان از کشورهای مختلف است، لازم است در سال های آینده نیز پاویون های بدین شکل شکوهمند و قوی در دوره های بعدی نمایشگاه داشته باشیم تا بتوانیم جایگاه خود را حفظ و تثبیت کنیم.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا